4 martie 2013


Imi este greu sa gasesc logicul din ilogicul asta…Sa va povestesc o chestie…v’am spus acum ceva timp ca nu prea imi place husa mea de la telefon si as vrea una de silicon ca nu il mai face asa mare si nu mai trebuie toata ziua sa’l frec ca sa ma uit la ceas sau sa citesc un mesaj…
Eh si m’am pus pe cautat pe net…si gasesc…50 lei-60 lei…mai jos nu prea…stau si ma gandesc…”mah ce sa fac? iau una la 50 daca mai ieftin nu e …” Asaaaaa…si dau sa fac comanda…cand aflu ca mai trebuie sa dau si transport 20 sau 30 lei…si am zis hai du’te dracu cu husa ta cu tot ca nu dau acum 70-80 lei pe o husa … Si ce’mi amintesc? Imi amintesc ca fratemiu facea comenzi din Vietnam…intru pe siteul respectiv…nu gasesc…ma gandesc sa caut eu pe alte siteuri de afara…si gasesc huse pentru telefonul meu diverse modele pe un site din china. Si culmea exact acelasi model care era 50 lei aici costa 30 lei…si si mai culmea (asta este ilogicul care imi da batai de cap) transport pe moca…
Adica din China, de la mama naibii, de la mii de km distanta imi vine coletul pe moca…de la Bucuresti sau de la Brasov (sau de oriunde din tara ) trebuie sa platesc transport…Cum poate sa fie asta logic? Nu reusesc sincer sa’mi dau seama…acelasi produs, mai ieftin + transport pe moca …pai ii dau dracu pe romanii nostri si comand din china…lucru pe care l’am si facut…
Da…vine comanda mai tarziu…ca totusi vine de la mama naibii, dar macar vine pe moca si nu dau nici atat de mult pe cat as fi dat in tara…
Vo ice ziceti am facut afacere buna ori ba? Saaau….voi gasiti logica in ilogicul asta?

14 comentarii:

  1. Seriooos? Transportul chiar e gratuit? Am ceva indoieli in privinta asta... Doamne fereste, sa nu te puna sa platesti ceva la posta cand te duci sa-l ridici sau la curier daca iti aduce coletul acasa... Chiar sunt curioasa; sa faci un update cand il primesti. :)
    Zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine cu posta coletul...si am ridicat deja 2 pachete (din Vietnam, dar venite tot cu posta din China) si nu a trebuit sa platesc nimic mai mult decat pretul produsului comandat:)

      Ștergere
    2. Waaa ce dragut! Imi poti spune situ' de pe care ai facut tu comanda? Poate gasesc si eu cate ceva. :D

      Ștergere
    3. O sa'ti las pe facebook site'urile :)

      Ștergere
  2. Pai e logic! La banii care ei îi cer intra si transportul! Husa costa garantat cativa firfirei numai! Au si profit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu ce sa zic...comparativ cu pretul pe care l'am gasit (pentru fix acelasi produs)pe site'utile noastre este deja redus aproape la jumatate:))

      Ștergere
  3. Wow! Asta chiar ca e de mirare. Inseamna ca astia de la noi chiar fac afaceri, nu gluma :) Adica le cumpara din China la kg si le vand aici la sute de mii bucata.
    Foarte bine ai facut! Bravo! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii ca este foarte probabil acest lucru...adica pe siteul de unde am comandat eu am gasit produse la nici macar 1$...dar iti puneau conditie sa comanzi minim 20-30 bucati...M'am gandit sa'mi iau 10 huse cu 11$, dar am zis ca totusi...mai bine una la 8,8$ ..parea putin dubioasa treaba cu cele 10 la doar 11$ :)) dubioasa cel putin pentru perceptiile mele obisnuite cu serviciile din romania

      Ștergere
  4. Draga mea, e foarte logic. Unii români au înţeles că libertatea înseamnă îmbogăţire rapidă, pe seama celor din jur. :(

    RăspundețiȘtergere
  5. e logica banilor si gata! insa si faza cu China, parca e prea frumos sa fie asa! sa ne tii la curent, sa ne spui daca totul iese cum trebuie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum i'am spus si Anderei..am mai ridicat 2 colete, cele comandate de fratele meu din Vietnam, dar care au venit tot prin posta din China...si a fost totul ok..inclusiv transportul care chiar a fost pe moca, iar produsele au fost deasemenea ok :) Sper sa fie la fel si la mine :))

      Ștergere
  6. E logic, Raluca. Tara asta colcaie de intermediari care nu fac nimic, dar ridica preturile pentru a castiga si ei ceva.

    RăspundețiȘtergere