8 martie 2013


Incep scurt si la obiect: La multi ani! La multi ani mama si la multi ani tuturor mamelor si femeilor care trec pe aici.
Acum fie ca ai 10 ani, fie ca ai 18, fie ca ai 30 …fie ca esti fata/baiat respectiv femeie/barbat…exista cel putin o femeie in viata ta careia sa’i urezi astazi un sincer “la multi ani”. Pentru multi aceasta simpla urare este suficienta, asa este si mama, dar mie imi place sa cumpar si ceva semnificativ…ceva acolo micut sau mai mare, dupa buget ca tot omul, nu? In general cumpar flori, dar anul asta pe langa florile pe care deja i le’am cumparat am zis sa’i mai iau ceva, insa apre o problema…nu pot pleca de acasa cu un motiv suficient de plauzibil incat sa nu bata la ochi…asa ca ce ma gandesc? Fuga pe google…ca tot sunt atatea magazine de haine online, nu? Da, de haine, de accesorii…ce gasesc accesibil…si cum nu se poate altfel…am dat peste un site care are multe produse foarte dragute si care se muleza (ca tot vorbim de haine, nu?) pe toate buzunarele.
Intru repede si incep sa caut un produs care sa’i placa ei si care sa se incadreze si in bugetul meu …nu am multe cerinte, nu? Caut eu pana cand zic stop…esarfe…a venit primavara…la geaca de piele merge o esarfa, nu? Merge, cum sa nu mearga…si incep si “rasfoiesc” printre esarfe…Si gasesc ce caut…o esarfa de primavara

Va place? Eu zic ca arata destul de bine si probabil o sa’i placa si mamei…Si uite asa scap de ganditul la scuze tot mai absurde si imi rezolv problema cadourilor din scaunul meu comod…da…trebuia sa ma gandesc mai devreme la asta, dar…niciodata nu este prea tarziu, nu e asa? Gestul conteaza…si pe viitor o sa stiu la ce magazin de haine online sa apelez cand o sa mai vreau sa fac cadouri sau …sa’mi fac chiar mie un cadou, nu?
Daca inca nu ati luat cadou de 8 martie si aveti in plan sa o faceti de acasa si in acelasi timp sa’i faceti si o surpriza…o sa fie surprinsa ca nu’i luati nimic azi, dar si cand o sa vina cadoul? Si mai surprinsa…sau daca vreti sa luati ceva pentru voi rasfoiti siteul si vedeti ce gasiti…eu va urez inca o data la multi ani si toata fericirea din lumea!

14 comentarii:

  1. Sa-ti traiasca mama si bunica si matusa si..... sa ai fericire si noroc, femeie majora ce esti! :))
    >D< ✿

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi >:D< O primavara frumoasa iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Draguta esarfa! E plina de culoare fara a fi tipatoare.
    Multumesc!
    La multi ani si tie, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulţi ani şi ţie, draga mea!
    Are dreptate Elly. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani tie, fata frumoasa! La multi ani mamei tale!
    E draguta esarfa, e vesela, plina de culoare.

    RăspundețiȘtergere