5 martie 2013



Mai multi melomani o sa gasiti la Sorin

16 comentarii:

  1. Ahh...m-ai nimerit cu melodia asta:X De prima data cand am auzit-o (era acum foarte multi ani cand Ronan Keating a venit in Romania la Cerbul de Aur)mi-a placut si inca o ascult cu mare placere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L'am descoperit pe Ronan Keating acum cred ca 5-6 ani poate chiar 7...dar m'a "cucerit" din prima:x si il ascult si in prezent cu acelasi drag ca prima data:)

      Ștergere
  2. Un tip sentimental si tare simpatic. Mi-au placut toate melodiile lui!

    RăspundețiȘtergere
  3. sa nu zici ca te pandeste astenia! :) melodia e frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) m-ai surprins cu această alegere!
    nu-i ştiu melodiile, nici pe aceasta nu ştiu dacă am ascultat-o vreodată integral... , da-mi place fata din clip :)
    mi se pare comercială totuşi..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m'au atras si inca ma atrag mesaje pe care le transmite prin piesele lui :)

      Ștergere
  5. N-o ascult ca-mi face rau. Dar o stiu, e foarte frumoasa iar Ronan Keating este unul dintre putinii cantareti care-mi place si unul dintre si mai putinii fosti solisti de band (trupa) care are ceva de spus solo ;)
    E o alegere superba!
    O seara placuta, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr'adevar este o melodie trista, dar totusi foarte buna:)

      Ștergere
  6. Vai ce mi-ai facut! Melodie mai veche de 10 ani dar care înca are "priza" la mine! :)) Tare faina!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. O melodie cu nişte versuri care te pun pe gânduri de fiecare dată

    RăspundețiȘtergere