14 martie 2013


Am si eu o pata pe creier domle…imi place accentul moldovenesc, ardelenesc…in concluzie imi place si piesa bini di tat a lu’ Skizzo Skillz …nu o ascult non-stop, dar am eu o slabiciune pentru piesa asta. Si acum ce fac? Mi s’a activat pata de pe creier si a vrut sa asculte bini di tat…intru pe youtube si ce gasesc? Il gasesc pe Danezu si Nyno si inca una…da pe bune frate acum…eu inteleg ca e criza, ca romanul e in pana de idei, dar compuneti frate versuri…nu mai manelizati toate piesele!!!! Cum zici si CRBL…sau zicea ca e mai veche meleodia “romanu n’are noroc, da’ se pricepe la tot ” …
Am recunosc ca sunt o persoana care la chefuri asculta si danseaza si pe manele (faptul ca tot ce trebuie sa fac este sa dau din maini si din picioare in toate directiile si lumea sa considera ca dansez este mai mult decat perfect) …pentru ca pe mine daca ma chemi la o petrecere la care se asculta doar hip-hop o sa’ti dansez maxim de 2 ori…si dupa stau si ma uit in craci si ma si plictisesc…daca imi pui doar pop, doar house si asa mai departe acelasi lucru…eu am nevoie de diversitate…Dansez hore si sarbe la petreceri, dansez si manele, dansez si  hip-hop ma chinui si pe pop si pe gangnam style…diversitate.
Deci nu se poate spune ca am ceva in mod special cu ascultatorii de manele sau cu manelistii (defapt am o problema cu ascultatorii…cu aia care asculta, dar nu recunosc nici in ruptul capului ca o fac, dar trecem peste) , dar pe bune ca ma enerveaza cand se intampla asta…si nici nu  o manelizeaza bine…suna ca dracu…la fel si Romanian style…damany ca parca el a scos “hitul” nici macar cat mine nu stie sa danseze pe gangnam style…si credeti’ma ca eu sunt complet pe langa…dau si eu din craci cand dreptu cand stangu si ma plimb dintr’o parte in alta…aaa si fac chestia aia cu mainile jos-sus…deci complet | | , dar el nici macar cat mine nu e…e penibil…si acum si asta? Cum draci sa manelizezi o asemenea piese? Si sa o manelizezi complet aiurea…dar complet fara sens…
Manelisti…fara inspiratie…nu vreau sa va injur dar o cereti…ma abtin acum…dar pe bune…nu mai manelizati piesele bune!!!!Sau macar daca o faceti…manelizati’le bine…daca se poate…daca nu…
Ohh am zis ca accentul asta moldovenesc, ardelenesc este ca o pata pe creierasul meu mic….nu ma intrebati de ce ca n’am idee…pur si simplu imi place cum suna si imi place sa’l folosesc ocazional..chiar daca la mine nu suna ca la “originali” si nu’l folosesc des…imi place mie cum suna si aia e…nu inseamna ca o sa ma mut prin moldova sau ardeal…nu…dar imi plac oamenii cu accent…

6 comentarii:

  1. Se manelizeaza tot ceea ce e de succes.
    Eu nu stiu despre ce piesa vorbesti fiindca nu sunt interesata...desi poate am auzit-o si o stiu fara a sti :)
    E ca un fel de parazitare a oricarui hit...romanesc sau strain, asa ca nu te mai necaji. Respectivii tot ce stiu ei vor face. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate:( daca nu ar fi aparut cand eu cautam clar melodia lui Skizzo nu m'ar fi deranjat, dar asa... :(

      Ștergere
  2. Nu ştiu despre ce piese vorbeşti, dar accentul moldovenesc îmi plaşe şî mie, ie tarie haios :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. No da asculta ș' piesa că tari îi frumoasa ș' acșentu clar îi frumos

      Ștergere
  3. In afara de piesa Bini di tat urasc tot ce tine de moldoveni...Am colege moldovence si se cred superioare tinutului romanesc. Te inteleg perfect in legatura cu acest articol:->

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am treaba cu moldovenii..mie imi place accentu' lor :))

      Ștergere