12 martie 2013

A fost ideea lui Sorin

16 comentarii:

  1. Da, da! Tine-o asa, excelent! Ma mai tii la curent si pe mine cu muzica romaneasca!
    Cu piesa pentru eurovision cred ca o dati rau de tot în bara! E oribila!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu prefer muzica mai veche pentru mesajul transmis:) Melodiile precum gangnam style mi se pare absurde...dar da, este posibil sa ma vezi prostindu'ma incercand sa dansez pe o astfel de melodie:)) insa nu o sa vezi melodia in playlist'urile mele

      Ștergere
    2. Nu-i asa? Iar ne ducem de-a berbeleacul! La Eurovision vreau sa zic!

      Ștergere
    3. Am auzit-o şi eu astăzi. Am rămas cu gura căscată, la propriu. Incredibil! :(

      Ștergere
    4. exact! cred ca in fiecare an se alege piesa mai...ciudata!

      Ștergere
  2. Ah, vocea asta cu tremolo! Grozava orchestratie si versuri pe placul inimii. Super!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna alegerea ta !Numai bine iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Te adaug si eu acum:) Multumesc frumos:)

    RăspundețiȘtergere
  5. as zice ca tocmai am fist rapid intro cabana, la munte! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Aaaaa! Imi place mult melodia asta! De fapt imi place Margineanu la modul general. E genial omu'! :D

    PS: bine ca de regula citesc si comentariile. Te adaug si eu in blogroll acu (apropo de comentariul lui @di toate)! :D

    Zi frumoasa! :3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este, iar melodia este de'a dreptul geniala :)
      Sa stii ca, acum, ca'mi spui si eu ma intreb..de ce noi n'am facut schimb de link pana acum?:))

      Ștergere