9 martie 2013


Ca tot a fost ieri 8 marite…am ales un banc cu o femeie geniala pentru editia cu nr 10 de Happy Weekend

O femeie este oprita în trafic de un politist.
Politistul: Buna ziua.
Femeia: Buna ziua, ce s-a intamplat?
P: Ati depasit limita de viteza.
Permisul dvs., va rog.
F: Vi l-as da, numai ca nu am asa ceva.
P: Nu aveti?!
F: L-am pierdut definitiv pentru conducere repetata in stare de ebrietate.
P: Aha... Imi aratati va rog actele masinii?
F: Nu pot.
P: De ce?
F: Am furat aceasta masina.
P: Ce-ati facut?!
F: Am furat masina si am ucis proprietarul.
P: Poftim?!!!

F: Daca nu ma credeti, cadavrul este in portbagaj... vreti sa il vedeti?
In acest moment politistul se retrage incet spre masina sa si cere ajutoare prin radio.
In 5 minute sosesc la fata locului alte 5 masini de politie.
Un ofiter superior se apropie de masina femeii cu pistolul pregatit.
Politistul 2: Doamna, va rog sa iesiti din masina!
Femeia iese din automobil.
F: S-a intamplat ceva, domnule?
P2: Unul dintre colegii mei mi-a spus ca ati furat aceasta masina si ca ati ucis proprietarul.
F: Am ucis proprietarul?
P2: Da. Va rog sa deschideti portbagajul.
Femeia deschide portbagajul, care este gol...
P2: Masina este a dvs., doamna?
F: Da. Poftiti actele ei.
Primul politist ramane perplex.
P2: Unul dintre colegii mei sustine ca nu aveti nici permis.
Femeia cauta in poseta, scoate un port-document si-l intinde politistului.
Acesta il deschide si studiaza permisul, care este in regula.
Tipul deja nu mai stie ce sa creada.
P2: Multumesc, doamna... Vedeti, colegul meu mi-a spus ca nu aveti permis, ca ati furat masina si i-ati ucis proprietarul!
F: Sunt convinsa ca porcul asta mincinos v-a spus si ca mergeam cu viteza!
Morala: Nu va puneţi cu femeile !!!!!

Ohh si nu stiu daca v’ati uitat aseara la Romanii au talent, dar eu si cu un amic ne’am uitat si nu ne’am putut abtine cand o concurenta a venit si a cantat “am un baietel”, melodia …gichiti a cui? Va spun eu…nimeni alta decaaaat Nicoleta Gutaaaa. Si uitati la ce discutie s’a ajuns
C.: neaaamuleeee vino sa,ti cant drumurile noastre poaaateee
Z.: se vor deeeespartiii
C.: hai neamule hai sa,ti zic ca am un plod ia asculta aici
C.: Ham un ploooood...e frumos ca un atom de ioooood...ma mandreseeeec cu eeel....ca eee...eeeel
Z.: =)) zi'le tuuu
C.: hai toti cu mine...am un plooood...e frumos ca un ploooop...seamna putin cu un cicloooop
C.: ziiiileeee
z.: dupe el moare fetele ...fetele nebunele...ca e plop de plop
Z.: =))
C.: hai ca n,ai inspiratie neamule
Z.: ne'am dat dracu baaaah mai vrea sa cante o data
C.: daaa...bisssss biisssss biiisss hai ca fac eu duet cu ea
Z.: tu chiar trebuia sa te duci mah
C.: bay esti nebuuun=)) asta e si mai si ca ea...
Z.: lume talentata mah ce sa le ceri...macar fac show
C.: da..macar atat..a fost dragut la faza cu negativul =))
Z.: daca te duceai sa dea drasii in ele ca pentru tine chiar dadeam mesaj in finala..imi incarcam 10 euro special sa trimit mesaje in prostie pentru tine
C.: nu stiu mah..eram in tara cand au fost preselectiile?
Z.: cred ca da :))
C.: poate ma duc acum si le cant asa ca fapt divers melodia "am un plod" ...stai ca ma auzit Anfdagjhdgjhfjghfjghjsaghjfsfhgsfja
C.: si m,a dat cu capu de tastatura de cateva ori ca a inteles ca am un plod cu altagjfghasjghfjhgfjdklhfadjghfjgjlghfjsdl
Z.: explica'i mah fetei =))
C.: gata...deci..ce zici? cu asemenea MELODIE intitulata "am un plod" crezi ca as merge mai departe?
Z.: normal =)) finala scrie pe tine=)) defapt ce finala? titlu de cel mai talentat roman scrie pe tine=))
C.: biss?
Z.: normal
Z.: ca nuuuu!!!!!=))
C.: biiiineee...biss sa fie...ham un plooood...e frumooos ca un atoooom de iooood ...ma mandreeeesc cu eeeel...ca eeee...ee eeeel...ham un plooood..e frumooos ca un ploooop...seeeaaaaamana putin cu uuuun cicloooop...dupeeee el mooooaaaare feteleleeee...fetele nebunele...ca eee plooooop deeee plooooop....ham un plooood...
Z.: =)) in finala cu tine ai o infinitate de NU =))

25 de comentarii:

  1. o doamna super-amabila! :)))

    Sa ai o primavara minunata! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow! Doamna de la volan trebuia sa faca "gluma" la americani! :)))
    Weekend fain Ralu!>d<

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) Eu cred ca tipa doar a vrut sa poata sa-l faca pe politist "porc mincinos" :)))
    Super gluma!
    Si apropos de Romanii au talent...am vazut si eu cate ceva aseara. Si chiar pe necajitii aia doi i-am prins. Cu aia cantand chipurile cantecul Nicoletei Guta si pe el l-am vazut...abia l-au oprit :)) Doamne, sarmanii, ce minte putina aveau...au...
    Happy weekend, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sărmanul poliţist a ieşit şifonat rău de tot :))
    Doar mie mi se pare că ediţia asta de români talentati a atras enorm de multe anti-talente? Pare că s-au epuizat talentele deosebite în primele ediţii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost si cativa care mi'au placut, dar clar multi care n'au nicio tangenta cu talentul :))

      Ștergere
  5. :) de ce l-ai publicat? acum nu mai scap de amendă! :(
    dar, dacă mă gândesc mai bine, nu cred că dânşii l-au înţeles..:)
    weekend plăcut, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa ca nu se prind ei si rad ca li s'a intamplat altor colegi :))

      Ștergere
  6. Ati lansat un nou hit!!!!!! pazea, ca spargeti topurile! :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. hahaha...desteapta femeie...
    in privinta talentelor pe care le au romanii, zic pas- nu prea ma uit la tv ! pare o melodie de top!!!:))))
    happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  8. Trebuie sa caut pe net emisiunea, ca am ratat momentul asta. Ar fi pacat sa pierd un asemenea spectacol. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar ar fi pacat=)) cauta'l pe youtube sau voyo :))de nepretuit :))

      Ștergere