22 martie 2013


“Daca te prind te termin mah, te las lat” sau mai grave, eu asa stiu ca suna amenintarile alea nervoase…din pacate am ramas din nou in urma…o adevarata amenintare, cea mai cumplita amenintare acum este “daca te prind iti inchid facebookul” …Pe bune? Chiar atat de rau s’a ajuns? Da…asta e continuare la ce am spus ieri…e aceiasi persoana care a facut astfel de amenintari…
Acum nah…ce sa facem? Facem update…upgrade si ne ridicam la noile standarde, nu? Acum nu se mai ameninta cu bataie, cu furat bani, cu alte nimicuri d’astea…acum se vorbeste despre lucruri serioase…adica nu facem amenintari asa in vant…daca tot facem o amenintare o facem ca la carte…
Dar defapt daca stau si ma gandesc cum draci sa nu fie asa? Adica toata lumea e dependenta de facebook si de internet…cum sa nu fie asta cea mai mare amenintare? Daca ameninti ca’i tai netul nu ar fi baiul chiar atat de mare ca intra pe facebook de pe telefon si totusi supravietuieste, dar daca ii inchizi contul l’ai terminat pe viata…l’ai sters de pe fata pamantului, practic l’ai omorat, nu mai exista…pentru ca stim cu totii (sper) celebrul imn facebook “daca n’ai facebook nu existi”.
Da…adica de ce sa te mai chinui sa’l bati pana’l nenorocesti…iti mai iei si amenda sau faci parnaie…asa il extermini mult mai rapid si e mult mai grav sa’i faci asa ceva…ii inchizi facebookul si practic toata viata lui o sa i se deruleze in fata ochilor pe peretii din camera ca peretele de pe facebook’ul nu’l mai are…acum o sa fie nevoi sa vorbeasca cu cei 4 pereti din camera, nu cu cel virtual…o sa’si scrie statusurile penibile pe aceiasi 4 pereti…o sa’i anunte ca ploua, ninge, viscoleste si ca el este plictisit…o sa’si lipeasca pozele de cocalar de valoare/ de printesa cu botic de ratusca cea urata evident pe aceiasi 4 pereti. Sau poate mai schimba si camera…zic
Asa ca dragi amatori de amenintari…faceti’va va rog un update si utilizati amenintari care sa fie din cea mai grava categorie…existenta virtuala…sterge’l din online si practic te poti lauda ca l’ai nimicit…ca l’ai exterminat…ca l’ai omorat…el practic nu mai exista…pentru el nu va mai exista viata dupa inchiderea contului de facebook.


Oooh si inca o chestie…ca daca tot facem updateul sa’l facem general, nu? Dragi recenti parinti sau viitori, va rog sa luati si voi aminte la ceea ce am spus mai sus…de ce? Pai sa vedem…iti mai amintesti povestile alea cu care te speriau mama si tata? Da, da…alea cu bau-bau care sta sub pat si daca nu te culci iese sau daca nu esti cuminte vine bau-bau dupa tine…vi le amintiti…incercati si o sa vi le amintiti. Acum sa ne gandim logic…ce rost are sa va mai speriati copiii cu astfel de povesti? O sa dea un search pe google si o sa afle ca nu exista si pa’pa…nu, nu e prea mic sa umble pe google…toata lumea umbla pe google in scutece, el de ce sa nu o faca? (pe viitor o sa o faca…deci da, e mai mult pentru viitorii parinti) Asa caaaaa…mai bine il speriati cu ceva cu adevarat ingrozitor de infiorator…spunetii ca daca nu e cuminte, nu adoarme devreme, nu’si mananca legumele si mai stiu eu ce…ii inchideti contul de facebook, ii confiscati smartphonul siiii ultimul, dar nu cel din urma…opriti netul! Brrr ma trec fiori deja numai cand ma gandesc…
Postarea asta se poate incadra si la intrebarea pe care mi’a adresat’o Vienela despre dependenta de online…la nivelul asta a ajuns dependeta de online din pacate…Doamne, te rog si eu ceva…daca o sa ajung sa amenint pe cineva cu asa ceva sau daca o sa’mi sperii copiii cu asa ceva…te rog arunca 5-6 fulgere fix in crestetul capului meu…

8 comentarii:

  1. Ei, acum începi să înţelegi ce înseamnă cardurile de sănătate, la care are acces aproape oricine se pricepe cât de cât?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am cont pe FB, deci nu exist. Ma bucur in voie de non-existent mea. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) Nu stiu ce sa zic...pare amuzant spre infricosator. Dar unii chiar traiesc pe Facebook.
    Eu am intrat azi acolo doar vreo 3 minute. Si de atunci l-am inchis. Trebuie sa mai fac un pic de promo la articolul de azi, probabil inca vreo 10 minute si gata cu FB pe azi :))
    Nu voi deveni niciodata dependenta daca inca nu s-a intamplat. ;)
    Mi-a placut cum ai incheiat articolul. Cu fulgerele ;) :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu intru sa ma joc :)) si sa mai vorbesc cu anumite persoane al caror id nu'l am sau stiu ca nu intra pe mess, dar ii gasesc pe facebook :)

      Ștergere
  4. Hmm, daca da faliment Facebook oare murim cu totii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer eu sunt de parere ca Facebook'ul si distribuitorii de tigari nu o sa dea niciodata faliment:))

      Ștergere