30 martie 2013


Pentru editia de asta de Happy Weekend (hmmm ediatia 13 ...din anul 2013...sa fie asta vreun semn?) v’am ales cateva bancuri cu soferi ca doar ce am venit de la condus...si a naibii graba cand schimba viteza ridica picioru’ putin cam repede si da putin socuri, dar cum am remediat noi intoarcerea din 3 miscari si plecarea din rampa si de pe loc o remediem si pe asta, nu?
Un sofer loveste un pieton.Dupa aproape 10 metri masina se opreste si soferul scoate capul pe geam spunand:
- Fii atent!!!
La care pietonul raspunde:
- Da ce ma, dai inapoi?

Un tip merge pe autostrada 57 cu masina si asculta radioul, la un moment dat, la radio, crainica anunta: “Atentie, pe autostrada 57, un nebun merge cu viteza pe contrasens”.
Tipul, foarte enervat: “nu unul, sunt sute, sute!”

- Hai, spune-mi, nu ma fierbe. Ai obtinut permisul de conducere?
- Nu stiu inca.
- Cum adica nu stii? Ce-a spus examinatorul?
- N-a mai apucat sa-mi zica nimic. A facut infarct dupa doar 2 kilometri.

O tanara doamna opreste masina in fata semaforului la culoarea rosie. Se aprinde galben – doamna sta pe loc, verde – doamna iarasi sta. Se aprinde rosu, din urma fac semnal celelalte masini. De ea se apropie un politist si intreaba:
- Doamna doreste alta culoare???

Gata ca ajung, nu? Sa va intreb ceva...Ce este domle sexul? Ca fiecare are interpretarea lui
- Dupa medici este o boala, pentru ca ajungi tot timpul la pat.
- Dupa avocati, este o injustitie, pentru ca intotdeauna este unul deasupra, altul dedesubt.
- Dupa politicieni este democratie perfecta, pentru ca se bucura atat cel de deasupra, cat si cel de dedesubt.
- Dupa economisti este o investitie proasta, pentru ca e mai mult ceea ce intra, decat ceea ce iese.
- Dupa matematicieni, este ecuatia perfecta, pentru ca femeia ridica membrul la maxima putere, il inchide intre paranteze, ii extrage factorul comun si-l reduce apoi la expresia minima.


Si ca sa nu mai fie trist al meu amic C. pentru ca nu au ales’o aseara astia de la Romanii au talent pe preferata lui sa mearga in semifinala o postez eu aici ca sa’i fac lui placerea si ii spun eu un DA! Are valoare? Nu conteaza, oricum cred ca si voua(cei care stiti de ea) va este dor de ea, iar cei care nu o stiti...ei bine...savurati momentul

32 de comentarii:

  1. Vad ca toate ne-am legat intr-un fel sau altul de acest 13. :))
    Doamne, cat am ras la faza cu baietelul. M-au si laudat baietii mei, au spus ca pana si eu cant mai bine. :))
    Sa ai un weekend minunat, Raluca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din întamplare am vazut pe YT tot specatacolul si implicit si faza cu aceasta melodie! Mare e gradina Domnului! :))
    Un weekend minunat Raluca! >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cu si cativa prieteni inca radem cand ne amintim pe seama hitului "ham un baietel", dar in acelasi inca lucram la piesa noastra proprie...a mea in colaborare cu C. sau mai bine zis a lui in colaborare cu mine "HAM UN PLOD"

      Ștergere
    2. Forta forta forta! Hai in topuri cu "HAM UN PLOOOOD" :)) si de la mine are un DA! merge la rebuturi cu 2 de DA! :))

      Ștergere
    3. Noi o sa primim 3 de DA, dar nu la rebuturi..spargem topurile :))

      Ștergere
  3. A facut si examinatorul infarct precum Gogu al Miței :))
    Poate acum,la reanimare,isi fac si ei cont pe Fb/ partea a doua a poeziei :))
    Amuzante tare, mai ales cea cu doamna la semafor :)) Te cred, mov nu aveti ? :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ralu, am ras de proasta asta...:))))
    Desi am si vazut-o acum doua saptamani la Romanii au talent si cu ala cu care venise... alt ratat.
    Am ras cu lacrimi si atunci, si acum. Merci!
    Ham o foame de ma duc sa iau pranzul! :))
    Happy weeeknd, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ala cu care venise a fost si anul trecut cu aceiasi melodie :)) Mai trebuie sa ne si amuze cineva, nu?:))

      Ștergere
  5. "doamna doreste alta culoare?" o daaa...cat de adevarata e asta :))

    RăspundețiȘtergere
  6. 13 e cu noroc, în ciuda tuturor vorbelor :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred in lucruri de genul...am pus intr'un mod ironic spre amuzant acele cuvinte din paranteza

      Ștergere
  7. Nu m-am uitat niciodată la emisiunea asta, acum am râs, e amuzantă...dar nu-i triază nimeni, jenantă...Sărmana.
    Amuzante bancurile, Happy Weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Erau preselectiile, acolo au inceput sa'i trieze..cum am spus spre dezamagirea amicului meu nu a intrat in semifinala :( dar defapt si dezamagirea mea...cred ca as fi vrut sa vad cu ce melodie mai vine :))

      Ștergere
  8. Amuzante bancuri. Happy weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Viziunea economistului e tare.
    De domnişoara asta am fost oripilat şi prima oară. Ca şi însoţitorul ei.
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cateva sunt foarte reusite :))Happy weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. imi plac bancele, am ras cum se cuvine!:)
    insa momentele de genul asta in "Romanii au talent" pe mine ma sperie, nu pot sa cred ca sunt astfel de oameni!...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt altii si mai rau..ei au avut "tupeu si curajul" de a se face de ras la tv:)) bucurate de momenul amuzant in sine :)

      Ștergere
  12. Peste câteva luni ai să schimbi vitezele fluierând şi fără şocuri :)
    Foarte tari bancurile. Cel cu definiţiile sexului nu-l ştiam.
    Am văzut-o pe tipa asta la emisiune ...ce să zic? mare e grădina şi nu-i singura "floare" :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost abia a 4'a sedinta de condus...mai am o luna sa invat toate astea:) Si chiar vreau sa le fac bine :)
      Din pacate pentru ei si din fericire pentru ca ne amuza ai dreptate...nu e singura:))

      Ștergere
  13. hahaha...cu tine nu cred ca o sa faca infarct politistul!...dar nici la culori nu o sa ai preferinte, nu ?...
    Spor la invatat si ssunt convinsa ca o sa te descurci excelent!
    Eu nu prea stau la tv, dar secventa este de milioane ! :)))
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sper sa nu faca:)) Nu,nu...mie imi place culoare verde...poate putin mai deschis decat la semafor, dar merge si ala:)) Multumesc frumos:)
      Ma uit la tv de 3 ori pe saptamana :)) sau poate 4..si atunci 2h...ma uit marti la master chef ...miercuri la pariu cu viata..vineri la romanii au talent si uneori, foarte rar duminica la schimb de mame :))

      Ștergere
  14. Foarte frumos articolul tau!
    Duminica placuta!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mama, mama ce introducere, de profesionist... daca ai reusit din 3, e super :))
    bancul cu soferul si victima e supeeerb, e buna intrebarea cu datul inapoi, chiar cred ca se poate intampla in ziua de azi :))
    Happy Weekend

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La intorcerea din 3 mutari prima data cand am facut cand am dat cu spatele am dat putin cam tare, dar a 2'a oara a iesit bine:d

      Ștergere