23 martie 2013


Pentru editia de azi de Happy weekend de la Elly am pregatit in principal un magar dat dracu
Oare ce ascunde magarul asta “acolo” ?

Aaaaa…acum am inteleeees
Oare vaca asta ascunde si ea ceva in aceiasi zona si e folosita ca radiator, carburator si alte? Sau poate e noua sigla bmw…sau poate doar ii place sa piarda vremea ceva mai la inaltime



Un “catelus” a mers astazi la doctor sa’si faca un control la inima, dar a gasit o doctora noua…

Ce usurare, acum doar sa nu ajunga ca motanul asta…sau mai bine spus sa nu ajunga sa pateasca ce ii prevestesc prietenii

28 de comentarii:

  1. hahaha...poanta cu magarul o stiam, dar nu de pe video! ...
    O selectie de tot rasul!:))...adica : m-am distrat si am ras ! :))...ce credeai?!
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Poanta cu magarul e super!
    Vaca nu stiu cum naiba o sta acolo dar e nemaipomenita in poza.
    Toate sunt foarte amuzante si le-ai legat foarte bine cu comentariile.
    Happy Weekend, Ralu draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intrebarea mea este cum a ajuns acolo :))
      Ma bucur ca ti'au placut:) Happy weekend:)

      Ștergere
  3. Videoclipul e drăguţ.
    Weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  4. :)) Foarte tare!
    Weekend plăcut, Ralu dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti'au placut:)
      Weekend frumos in continuare:)

      Ștergere
  5. Postarea e excelenta! :)))))
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare video cu măgarul. Happy weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ce dragalasa e fetita cu catelul :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi s'a parut foarte cute cand am vazut'o prima data:x

      Ștergere
  8. Haioasa gluma cu magarul!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Fain articolul tau!

    Happy weekend! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. poanta cu magarul este absolut grozava! :)))
    mi-a placut si fotografia cu pisoii :))
    sa ai o duminica minunata!

    RăspundețiȘtergere
  11. nu dai gres cu animalute!:) veselia e asigurata! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Motiv pentru care inserez mereu si cel putin o poza cu un animalut:d

      Ștergere