19 martie 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , ,

A fost ideea lui Sorin 

22 de comentarii:

  1. Încă o trupă cu băieţi talentaţi :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, desigur! Muzica frumoasa cu radacini în anii 90! :))
    Frumoasa alegerea ta! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  3. :) O trupa cu baieti draguti :)
    O seara faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma nimeresti de fiecare data cu melodiile astea ;;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Sensibili baietii. Perfect aleasa pentru aceasta seara putin nostalgica!

    RăspundețiȘtergere
  6. Stas, băieţii! :)
    O seară frumoasă, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Romantici Baietii,dar frumoasa piesa!Buna alegerea ta!
    Multe salutari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Intodeuna mi-au placut melodiile lor!
    O zi pe placul tau!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac majoritatea melodiilor lor:)
      O seara frumoasa:)

      Ștergere
  9. Daaa! Imi place melodia. N-o mai ascultasem de ceva vreme. :)
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O ascult cand simt ca se potriveste in "decorul" nostalgic :))

      Ștergere
  10. Aveam de gand sa spun si despre baietii astia ca nu ii stiu, dar ascultand melodia, imi dau seama ca i-am auzit de multe ori si ca mi-au placut. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Eu patesc asta foarte des..daca imi spui nume de melodie sau de trupa/cantaret rar spun "da, stiu melodia", dar daca imi fredonezi putin din ea sau imi dai sa o ascult o stiu :))

      Ștergere