26 martie 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , ,
Mai multe melodii gasiti la Sorin

31 de comentarii:

  1. oh
    imi amintesc ca erau concerte in centrul orasului si i-am vazut, am fost cu prietenele sa ii vedem :)) ce nebunie era... cu melodiile romanesti
    Doamnee, ce vremuri

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, faceau furori la timpul lor. Atomic TV mai exista?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici Atomic, nici Akcent.

      Ștergere
    2. Atomic nu mai este...Akcent inca mai scot cateva piese, dar clar nu mai sunt ca pe vremuri

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Din punctul meu de vedere o astfel de formatie este nemuritoare:)

      Ștergere
  4. Antrenantă melodia...go!? O seară plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Suna bine, mi-a facut placere sa o reascult!

    RăspundețiȘtergere
  6. Suna foarte bine :) O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ooo ce dragut! Au facut furori la vremea lor. Nu stiu exact care dintre ei (adica nu stiu cum il cheama ca nu prea ii stiu dupa nume :D) are un salon de coafura langa scara mea. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ehehe, nu'i rau :)) sa'mi faci si mie rost de un autograf cand ai ocazia;))

      Ștergere
  8. :)) Nici eu nu se mai recunosc ;)
    Melodia asta nu prea mi-a placut dar au avut si altele care mi-au placut.
    Mi-am amintit acum ca m-am intalnit intr-o zi, cu cel foarte brunet la statie, la Unirii. La metrou :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi plac aproape toate piesele lor :)) sunt si exceptii, dar marea partea:)

      Ștergere
  9. Doamne, ce mai rasuna melodia asta in casa noastra! Ii placeau la nebunie lui Ionut. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ultimele zile si eu am ascultat'o de mai multe ori :))

      Ștergere