2 martie 2013


Pentru ca tot am avut astazi parte de o zi plina de informatica si de c++ m’am gandit ca pentru editia a 9’a de happy weekend sa va povestesc despre ingineri



Cam asa se presupune ca arata viata unui inginer, dar stim cu totii ca lumea te percepe diferit, fiecare in felul lui


Apropooo mai stiti ca vreau sa dau si la medicina? Cica nu e prea bine sa le combini

Dar nu va faceti griji…seman cu pisica asta, o sa ma descurc sau mai bine spus o sa ne descurcam, si eu si societatea


Aaaa si pentru ca eu vineri seara cand toata lumea era in oras imi storceam creierii sa rezolv un amarat de program…sa va las si cu o mica parte  dintr’o conversatie avuta cu un amic

Z.: tampeeeeeesc…imi vine sa ma urc pe pereti si sa arunc calculatorul pe geam
C.: mai tare decat spiderman?:o nici macar el nu putea sa le faca pe amandoua in acelasi timp
C.: de ce?
Z.: fac un program care e tampit si nu vrea sa asculte de logica mea…imi calculeaza doar 3 din 6 situatii posibile…
C.: si nu e bine?
Z.: nu chiar…trebuiau sa fie toate 6 ca sa fie bine…
C.: dar ce de pretentii avem domnle…6/6…jumatate nu.ti ajung
C.: ai incercat si tu cu un alt exemplu?
Z.: dupa ce mi’am omorat creierii cu asta vrei sa mai gandesc si alte exemple?
C.: incearca mah cu alt exemplu =))
Z.: stai asa…
Z.: bay esti nebun =)) pe asta a mers
C.: vezi? un caz simplu de exemplu stricat…era expirat exemplu domle
Z.: =)) o sa ma dau in judecata ca m’am gandit la un exemplu expirat
C.: daca nu te dai tu te dau eu =))


18 comentarii:

  1. :))) :))) ce ne-am face fara prietenii nostri?
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Savuros dialogul vostru! Am retinut pentru viitor doua expresii: "exemplu expirat" si "o sa ma dau in judecata " ;) Imi dai voie sa le folosesc si eu daca se iveste ocazia? :)
    Sa stii ca impresiile alea depre ingineri nu-s toate chiar aiurea ;) Adica multi gandesc asa despre ingineri. Iti spune asta un inginer :))
    Imi place cu gandeste medicul. ;)
    Happy weekend, draga Ralu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bineinteles ca da :)) Daca ai vedea conversatiile noastre probabil ti'ar trebui o agenda sa notezi toate expresiile "numai bune de retinut" :))
      Un inginer ii spune asta unui viitor inginer:) :))

      Ștergere
  3. Un dialog ca asta face pe oricine macar sa zambeasca daca nu sa rada:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe mine m'a facut sa rad instaneu nu doar sa zambesc:))

      Ștergere
  4. Ralu ce ai facut la .... stii tu! Calcule si C++ si....?
    O duminica faina cu multe dialoguri..... :)))))

    RăspundețiȘtergere
  5. si cu ce olimpiada o sa mai incaltata de acum? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O olimpiada judeteana la informatica de pe urma careia m'am ales cu o mentiune :))

      Ștergere
  6. Ca matza aceea in cutia PC-ului ma simt si eu! Sigur rezolv! Si-mi raman ceva piese dupa "rezolvare" :)
    Duminica frumoasa sa ai! Si spor la C++!

    RăspundețiȘtergere
  7. Vaaaai, dar ce avem noi aicea?
    Nu e plin de caprioare:( Dar pot sa constat ca ai un prieten dat dracu, si destept si amuzant si cu siguranta e si dragut, nu? Te invidiez ca ai un asa prieten.
    Ar trebui sa'i ceri interviuri din cand in cand:>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai, dar ce onoare pe mine:x Bineinteles =)) o sa'"i" cer cateva interviuri...dar sigur este mult prea modest sa mi le acorde :)) nu e asa?

      Ștergere
  8. M-a făcut să râd imaginea cu inginerul-doctor.
    Uite cum prietenul la exemple se cunoaşte :))

    RăspundețiȘtergere
  9. In loc sa ridici praful in cluburi, tu iti petreci seara de vineri lucrand la programe grele? Vai, Raluca! Seara de vineri este pentru relaxare, toata lumea stie asta. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu :( si nici acum n'am rezolvat programul respectiv:))dar cu siguranta folosesc prea multe exemple expirate,alterate :))

      Ștergere