1 martie 2013


A venit si primavara mult astepta de atatia…acum as putea foarte frumos sa iau un text de pe tovarasul google si sa’l pun aici, dar mai bine nu…
Acum eu doar am ajuns acasa din oras…am fost sa cumpar flori pentru mama…si am mers pana la apropae celalalt capat al orasului…pe drum am gasit n tarabe si in piata revolutie alte n tarabe, dar astea erau la gramada..asa ca eu de acolo am luat si un martisor, iar florile de la o florarie tot din zona aia…in general floraria de acolo este aprovizionata, dar ca astazi…abia mai aveai loc pe trotuar de cat de mult s’au exitins in exterior si care mai de care mai frumoase…grea decizie…si lasau pretul si la mica intelegere daca stiai cum sa vorbesti cu ei…ei bine eu aveam in plan sa iau un buchet de ghiocei si inca unul, dar cum n’am gasit ghiocei am luat zambile…si un buchet de 3 trandafiri…cantitatea a fost in numar de 2 din fiecare dintre cele 3 produse pentru ca am luat si pentru bunica la fel.











Nu asta era ceea ce voiam eu sa va povestesc ci faptul ca si la dus si la intors am observat o patrula de politie de 5-6 politai care se tot plimba din loc in loc pe bulevard si oprea masini, la intors am vazut ca erau si cu 2 reporteri de la antena 1…se pare ca nu erau defapt pusi pe amenzi cum mi’am imaginat eu ci din contra…opereau doamnele si le ofereau un martisor…mi se pare foarte tare treaba asta…
Asta voiam sa va spuns…da…o sa zici ca n’are statul pe ce cheltui banii, dar totusi mie mi se pare un gest dragut…Asaaaa si de incheiere va las cu melodia asta, care e putin mai veche, dar mie imi place foarte tare…si pentru doamnele si domnisoarele “ce’mi trec pragul” si cate un buchet de ghiocei



16 comentarii:

  1. Ghiocei sunt superbi! Multumesc!
    Si asa sa faci o viata, doar ce îti spune inima!:))
    >-D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Raluca! Am luat un buchetel de ghiocei :)
    Iti doresc viata senina si sa nu fie nevoie sa faci alegeri dificile!
    Sanatate si mult noroc! Un trifoi cu patru foi!

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar draguta initiativa lor... De-ar fi asa receptivi si in alte proiecte... :)
    Multumesc frumos si o primavara calda si colorata iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am luat buchetelul! multumesc! :)
    Esti un copil tare bun! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos din partea ta, o primavara minunata iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Iiiii :"> cinci spuneai? :))))
    Mhh, ma simt onorata! :"> ... flausata chiar :)) ... multumesc mult, mult! O primavara frumoasa si o seara superba! :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow! Buchetelele de la tine sunt mega-bughetele! Sunt splendide, superbe!
    Multumesc mult! Am luat si eu unul ;)
    Sa ai o primavara minunata, draga mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma servesc si eu cu un ghiocel, ca anul acesta am primit doar frezii si trandafiri. :))
    An de an politia ofera flori doamnelor de 1 Martie, ceea ce si mie mi se pare un gest dragut.
    Sa ai o primavara minunata!

    RăspundețiȘtergere