24 martie 2013

Este preluat de pe o pagina de facebook, sper sa il poata vedea toata lumea fara probleme




Eram tanar cu sperante,
Si-aveam 20 de ani.
Si-am iubit o copilita,
De vreo 15-16 ani...

16 ani si doi ochi negrii
I-am vazut acum 3 ani,
La un colt de strada-ngusta,
Doi golani o sarutau.

16 ani si doi ochi negrii
I-am vazut acum 5 ani,
Într-o sala de spectacol,
Pe brate de capitan.

16 ani si doi ochi negrii
I-am vazut acum 8 ani,
În spitalul Colentina,
Doctorii o operau...

Doi la cap, doi la picioare
Doi o-ntrebau ce-o doare...
Striga doctorul cel mare
"Aprindeti o lumanare!"

Lumanarea s-a aprins
Viata fetitei s-a stins
Lumanarea s-a aprins
Viata fetitei s-a stins

Deschide-te cimitire
Ca intra o floare-n tine,
Ea nu intra sa-nfloreasca
Ea intra sa putrezeasca!

Vezi fetito ce fac banii
Dragostea cu toti golanii.
Vezi fetito ce fac leii,
Dragostea cu derbedeii...

12 comentarii:

  1. o voce placuta, care transmite emotie... Nu am ascultat textul.
    sper sa aiba sansa de a iesi din anonimat!

    O duminica vesela iti doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am adaugat si versurile:) Intr'adevar vocea este placuta si transmite emotie, iar versurile sustin acesta emotie prin mesaj:)

      Ștergere
  2. Am vazut clipul si da, omul asta stie sa cante. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Are o voce frumoasa:) Si transmite un mesaj prin aceasta piesa:)

      Ștergere
  3. N-am mai ascultat-o din 1981. Nu credeam că o mai ştie cineva..!
    O seară frumoasă, Ralu dragă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era o melodie cunoscuta in 1981? Chiar nu stiam ca ar avea un interpret anume...chiar traiam cu impresia ca este compozitie proprie

      Ștergere
    2. Nu. Este foarte veche. :)
      Nici nu-mi mai amintesc cine o cânta, dar sigur era o cântăreaţă de muzică populară.

      Ștergere
    3. Nu pot sa te contrazic:)) Chiar ma bucur ca m'ai luminat si pe mine:)

      Ștergere
    4. Da, si eu auzisem in copilarie aceasta melodie. Chiar m-am mirat citind versurile.

      Ștergere
    5. Este bine ca a fost "dezgropata"...este o piesa frumoasa:) mesajul este frumos, chiar daca versurile sunt putin in ceata la orientarea in spatiu ;))

      Ștergere
  4. Nu cunosc melodia, nu cunosc versurile...
    Dar ceva, ca o senzatie din aceea, de deja-vu, am avut cand am citit initial o parte din versuri... Se poate sa o fi auzit vreodata, candva...
    Da, tipul are ceva voce... :) Dar melodia e totusi prea monotona ca linie melodica...

    RăspundețiȘtergere