Sunt momente…muuulte momente in care
ma bucur ca nu am abonament si sunt pe cartela…defapt mereu ma bucur ca sunt pe
cartela…nu cred ca a fost vreo situatie in care sa zic ca ar fi mai bine pe abonament…poate
doar acum vreo 8 ani cand mi’a luat tata (da…la varsta aia nu aveam eu banii
mei sa’mi iau telefon si primul telefon mi l’a platit tata) o caramida de
telefon si o cartela si nu stiam eu ce sunt alea extraoptiuni…si nici nu prea
erau…si ramaneam uneori fara credit de beep si spuneam ca ar fi fost mai bine
pe abonament ca puteam sa dau mereu beep. Apropo…cartela aia…prima mea cartela
este si cea actuala…am acelasi numar de 8 ani si nu am de gand sa’l schimb
curand…pentru cine are numar meu stie ca este unul usor de retinut, deci de ce
sa’l schimb? Toata lumea il are…comoditate…cu ce m’ar afecta? Ca se trezeste
cate un idiot sa mai sune la ore mai nepotrivite si sa faca glume idioate?
Pentru astfel de persoane chiar ca nu o sa’mi schimb numarul…adica ok, o sa
sune cat o sa sune si dupa o sa se plicteaseasca daca o sa vada ca eu il tot taxez
si nu il bag in seama…adica ii raspund si il las in pace fara sa vorbesc cu el
si arunc telefonul pe undeva sau ii raspund si il pun in asteptare…nu credeti?
Ba chiar se plictisesc dupa cateva situatii din astea…
Asaaa acum sa ajungem unde voiam sa
ajungem…eu ma bucur de cartela mea…cu mii de minute si mesaje pe care niciodata(in
ultimele luni) nu le termin si cu net acceptabil…la superpretul(zic eu) de 5
euro…de ce am zis superpret? Pentru ca mama, la abonament…plateste 6 euro si
are de 10 ori mai putin…defapt de mai mult de 10 ori…eu am 4500 si ea are 400
si nu are nici net…si minute nationale are mai putine…deci clar dezavantaj
major.
Asaaa…avand abonament vechi la ei…este
client fidel…si are avantaje de client fidel…sau doar de simplu client …si o
suna din cand in cand unii de la centru si incep si indruga tot felul de
povesti despre ofertele lor…si mama ori ma pune pe mine sa le raspund ca nu
vrea sa vorbeasca cu ei ori le inchide…
Eu le raspund…ca nah …poate vrea omu’
sa’ti faca o oferta chiar buna care te’ar interesa…eu stiu..sau te anunta ca nu
mai platesti o luna factura ca esti client fidel…chestii de genul…si plus
simplu fapt ca mie nu’mi place sa nu raspund la telefon in momentul in care ma
suna cineva, de pe un nr cunoscut sau nr nou…evident daca am telefonul la
indemana. Asaaaaa…si le raspund la oameni…si incepe frumos sa se prezinte…si
imi spune ca numar pe care ma apeleaza este un numar in reteaua lor de nu stiu
cati ani si pot sa beneficiez de avantaje de client fidel…sa fac o prelungire
de abonament ca’mi dau ei nu stiu cate minute la nu stiu cati euro…eu le explic
frumos ca nu vreau sa fac in momentul asta o prelungire de abonament…dar cum? Stai
sa vezi ca’mi face prelungire doar pe 1 an nu pe doi…si am si o reducere la
telefon …pe langa puntele pe care pot sa le utilizez pentru asta mai imi fac si
ei o reducere…ii zic omului ca doar mi’am luat telefon desi nu e treaba lui si
nu am de ce sa fac prelungirea asta, acum…Dar nu…si continua cu un dialog de
genul
-Dar sunteti sigura ca nu doriti?
-Da
-Dar de ce nu doriti? Nu vi se pare
avantajos pachetul oferit?
-Nu neaparat, doar ca nu vreau in
momentul asta sa fac o prelungire de abonament
-Dar prelungirea o sa se faca doar pe
un an, nu pe doi
-Nu vreau prelungire deloc
-1 an este o perioada atat de mare
pentru facilitatile pe care le primiti?
-Nu imi sunt de folos in acest moment
aceste facilitati…poate pe viitor
-Nu, ca oferta este valabila doar
astazi si doar pentru clientii fideli, cum sunteti dvs
-Asta e…o sa gasesc alta oferta
-Da, dar o sa pierdeti toate aceste
facilitati…de ce nu doriti acum?
-V’am explicat
-Dar nu este un motiv foarte obiectiv
-Nu, este subiectiv
-Dar totusi…ce va impiedica sa faceti
aceasta prelungire?
Si tot asa…pana in jur de 20 minute
cand deja ma enervez si ii zic omului ca nu, nu vreau si gata, insista degeaba…nu
ca nu i’as mai fi zis, dar acum, la final, ii zic pe un ton mai apasat sa
inteleaga ca e GATA!....adica inteleg ca omul trebuie sa’si faca un nr de
abonati, ca primeste bonusuri in functie de cate abonamente face, dar pe bune
ca exagereaza…si nu o singura data…mereu, dar mereu…cand nu e cu cliend fidel e
cu net…dar si acolo se mai leaga de faptul ca’s client fidel pe parcurs si imi
mai face el niste oferte, asa special pentru mine…
Deci…inca o data…ma bucur ca sunt pe
cartela…nu vreau sa trec niciodata pe abonament!
Eu am avut intotdeauna abonament, mie mi se pare un lucru bun ca poti lua telefoane mai "ieftine", ieftine intre ghilimele pentru ca oricum la terminarea abonamentului platesti mai mult.
RăspundețiȘtergereDa, ce e drept si eu tot la abonament(al parintilor) imi iau telefoanele...chiar daca nu mereu ofera o reducere senzationala este totusi ceva mai putin
Ștergeresi eu tot zic in fiecare luna ca renunt la abonament,dar ma las in inertia lucrurilor din pacate....
RăspundețiȘtergereNu gasesc avantajele abonamentului..cu exceptia celui spus de Lucian mai sus, dar cum am spus nici reducerile nu sunt senzationale daca nu faci un abonament care sa fie un sfert din telefon pe luna :))
ȘtergereEi...sunt si ei platiti sa faca asta... si nici macar prea bine platiti. Asa li se recomanda, sa fie foarte insistenti.
RăspundețiȘtergereLasa-i sa castige si ei o paine :)) Desi, e drept, sunt foarte enervanti :)
Cum am zis...inteleg ca omu' trebuie sa'si faca nr de abonati sau sa faca un nr cat mai mare, dar insista prea muult :))
ȘtergereNici mie nu imi place abonamentul;))
RăspundețiȘtergereMa inteleg bine cu cartela mea:d
Asa asa:)
ȘtergereNu e drept! Şi eu am abonament... :(
RăspundețiȘtergereDaca te'ai obisnuit cu el e ok ce pot sa spun, dar mie mi se pare mult mai rentabil la cartela:) cel putin in vodafone..chiar si in cosmote..cu orange nu prea am avut tangenta, dar stiu ca si ei au oferte bune la cartela
ȘtergereHihi! Te inteleg perfect! Eu am aceeasi problema cu oamenii care nu stiu cum si de ce ma suna pentru diverse sondaje de opinie si pentru oferte de diverse programe, aplicatii sau cursuri de resurse umane (eu lucrand in domeniu). Desi le zic din start ca nu ma intereseaza, continua si continua si continua... Asa ca m-am invatat sa le raspund din start cu o voce acra si grabita, astfel incat sa-i fac sa inteleaga de la bun inceput si ca n-am timp de sondajele lor si nici ca n-as avea niciun interes fata de cursurile lor. :))
RăspundețiȘtergereCei cu sonadaje ma cauta foarte rar si atunci o singura firma, firma la care mi'am lasat eu nr de telefon si am cont...nu ma deranjeaza sa vorbesc cu ei 10-15 minute pentru ca stiu ca urmeaza sa primesc si bani dupa cateva astfel de sondaje:))
ȘtergereExact la fel e şi la mine în familie.
RăspundețiȘtergereEu am cartelă de 5 euro pe lună, îmi ajunge lejer o lună, rar când trebuie să încarc mai repede.
Soţul are abonament cu vechime în aceeaşi reţea de vreo 16 ani!!! de când a venit Connex în România. Plăteşte vreo 30 de euro pe lună cost suplimentar şi asta cică la tarife speciale de client fidel, doar că am observat pe factura detaliat că îi cam încurca tarifele între ele - a primit o lună gratis pt asta, dar încurcăturile persistă. Acum îi expiră şi lui abonamentul şi vrea să renunţe.
De cand am extraoptiunea cu 4500 min nu le'am terminat niciodata:)) netul l'am terminat, minutele nationale le'am terminat, dar pe cele in retea niciodata:)) Ironia e ca atunci cand aveam nevoie de minute multe aveam doar 1000...acum cand nu mai am cu cine la consuma am 4500 :))
ȘtergereTrec acum sa vad despre ce este vorba:)
RăspundețiȘtergereAm patit si eu acum cativa ani cu o domnisorica, la fel de insistenta, atunci cand am renuntat la abonament in favoarea cartelei. Mai aveam putin si plecam in cautarea ei la firma, sa ii dau doua palme. :))
RăspundețiȘtergere:)) Ar fi o idee:))
Ștergere