28 martie 2013


Stiti ca mi’am exrpimat simpatia fata de accentul moldovenesc, ardelenesc in momentul in care piesa mea de suflet Bini di tăt a fost manelizata…ei bine…probabil unii dintre voi, poate chiar toti ati auzit noua piesa Inna in colaborare cu cei de la Carla’s Dreams…defapt noua piesa Carla’s Dreams in colaborare cu Inna…si anumeee P.O.H.U.I…are accent…suna bine…imi place…nu atinge standardele piesei Bini di tăt…deci clar tot ea ramane piesa mea de suflet.
Okeee…nu cred ca doar eu m’am intrebat…ce draci baltati inseamna P.O.H.U.I? Si dau si eu ca tot omul curios care sunt un search pe google…si ce gasesc? Ca P.O.H.U.I asta e injuratura in rusa si in nu stiu ce alta limba, dar ca’n moldova se foloseste si cu conotatia de “sictir”…sa va lamuresc…in rusa inseamna “ma doare in %$#” si in nu mai stiu ce limba si nu mai stiu sigur unde am vazut po inseamna dupa si hui inseamn $#@% …adica titlul ar fi “dupa  $#@%” …daca intelegeti voi ce vreu eu sa spun…dar pe bune ca nu intereseaza pe nimeni ca astia folosesc cuvinte obscene cata vreme nu’l inteleg si nu te injura pe romaneste e ok…desi nu e chiar injurata ca pana la urma se refera la o stare…”da’ tie ti’e P.O.H.U.I”…adica da’ pe tine te doare la basca…sau da’ tie iti e indiferent …tu ai o stare de sictirit …de cacao…
Dar… ii pasa cuiva daca e injuratura sau nu cata vreme nu stie toata lumea ce inseamna si nu foloseste cuvinte obscene romanesti? Nu cred…pentru ca deja e foarte ascultata si foarte multa lume o fredoneaza…
Hmmm sa ma “asortez” putin si sa zic “Ma duc sa conduc asa ca’mi e P.O.H.U.I”? Neeah…nu’mi place…raman doar la: Ma duc sa conduc si dupa poate dau si pe la legislatie asa ca ne citim mai tarziu

14 comentarii:

  1. prea mult caz pentru nimic. pana la urma este o melodie ok, comerciala, care va fi difuzata tot mai mult la radio:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este o melodie ok care cu siguranta va mai fi o perioada de vreme mediatizata :) am vrut doar sa fac o referire la cuvantul asta nou pentru mine POHUI...si poate cineva ma lamureste mai mult decat am gasit eu pe net:)

      Ștergere
  2. Au ajuns o gramada de variante pe internet a acestei melodii, toate suna altfel :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am asculatat'o pe prima..cea interpretata doar de cei de la Carla's dreams si am mai asculatat si una feat Inna, cea de pe un canal oficial :)

      Ștergere
  3. Tocmai am ascultat-o acum. Eram curioasa. Pe varianta aia feat. Inna am ascultat-o...
    Nu sunt fan Inna deci...
    Cat despre abrevierea aia sau chiar cuvant, ce-o fi...sa fie la ei :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact :)) cata vreme nu este un cuvant obscen sau injuratura sa o inteleaga tot romanul poate sa fie ce o fi :))

      Ștergere
  4. N-am auzit melodia. Cred că au ales titlul melodie tocmai ca să creeze nişte controverse .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ca o spui pare chiar foarte plauzibila varianta asta:-?

      Ștergere
  5. Mie imi place melodia. E comerciala, e draguta, suna bine chiar daca nu inteleg eu toate expresiile folosite acolo. Inteleg ideea de baza. :D
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place melodia, sunt cuvinte in versuri care'mi dau batai de cap, dar titlul imi dadea cea mai mare bataie de cap :))

      Ștergere
  6. Am mai citit despre aceasta piesa, dar nu am ascultat-o inca. Tocmai acum ai scris, dar nu ai pus si piesa, ca as mai fi ramas cateva minute pe pagina, sa o ascult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand am facut postarea ma grabeam :)) la 1 am ajuns de la scoala si la 2 am avut condus...de la scoala am ajuns la si 10 cam asa..mananca, scrie repede, publica si deja suna telefonul sa cobor :)) si am zis seara ca pun si melodia, dar am uitat:))

      Ștergere
  7. ehe, la mine a avut loc difuzarea :)) glumesc evident, dar nici eu n-am avut vreo retinere la aceasta abreviere... nici mie nu mi-e de inteles ce au moldovenii cu acest pohui, hai sa zic ca probabil mi-a fost in felul asta de n-am cautat traducerea

    RăspundețiȘtergere