28 februarie 2013


Inca putin…atat de putin…si incepe sezonul tricourilor…gata cu hainele groase hai cu tricourile!!! Okk….da…inca nu e chiar de tricou, dar un tricou si o geaca de piele merge, zic, nu? Meeerge…merge chiar bine.
Poate stiti, poate nu stiti, dar mie imi plac meme’urile…caricaturile alea foarte funny , mai ales daca sunt combinate…Asaaa si stiti ce imi mai plac? Tricourile personalizate…mi se pare foarte tare ideea de a avea un tricou exact asa cum il vrei tu si sa nu fi nevoit sa’l cauti oreeee in sir sau chiar zile prin toate magazinele posibile si imposibile. Hmm…dar de’o combinatie ce ziceti? Tricou personalizat cu un meme…genial, de’a dreptul genial…de vara trecuta tot zic ca’mi iau si eu unul.
Dar da, evident nu toata lumea are aceleasi gusturi ca mine…daca am fi toti la fel unde ar mai fi farmecul. Dar nu cred ca exista cineva care nu ar vrea un tricou personalizat…fie ca e personalizat cu o poza personala sau a unei persoane dragi, fie ca e o poza funny ori un text funny.
Asaaaa si acum tot dam de o problema…Adica da, e bine ca nu mai stam si cautam ore in sir un tricou care sa fie exact asa cum ne place, dar ce facem cu magazinele care personalizeaza tricouri? Poate unele sunt prea departe si n’ai niciun chef sa mergi atat, poate nici nu sti unde sunt exact si iar n’ai niciun chef sa le cauti…sau poate le gasesti(sau sti deja) ajungi acolo si poate e inchis…sau e o coada interminabila…sau respectivul magazin are comenzi toata ziua…ce faci? Te intorci acasa dezamagit poate chiar putin nervos. Eh…bine ca suntem oameni intuitivi si bine ca exista google, nu? Ce facem intram pe google si cautam un magazine online, dar pana gasesti unul de incredere si bun iar e drum lung si poate n’ai niciun chef… Hai sa va zic eu cum e cel mai bine…intri pe siteul asta  www.imprimaretricouri.com si gasim aici o multime de tricouri dragute si funny gata facute…Si sunt si la preturi foarte bune…adica tricouri asemanatoare gasim si prin oras, dar costa aproape sau chiar dublu, nu? Deeeeci lovim 2 iepuri dintr’o lovitura…tricouri de calitate, 100% bumbac, personalizate si ieftine…sunt chiar 3 iepuri dintr’o lovitura.
Eu zic ca merita si probabil o sa fac si eu cateva comenzi pe viitor de la ei …daca nu ma credeti…intrati pe  www.imprimaretricouri.com , uitati’va pe acolo…si dupa veniti inapoi si spuneti’mi daca tot nu ma credeti. 

8 comentarii:

  1. Si eu ce sa scriu la comentarii? :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Abia astept sa port tricou si geaca de piele:X
    Sa speram ca iarna nu are de gand sa se intoarca.

    RăspundețiȘtergere
  3. Of! Cata lupta si cata munca ai dus tu, saracuta de tine :)))) ...sper sa-ti gasesti meme-ul potrivit! :">

    RăspundețiȘtergere
  4. Am o multime de tricouri, dar mi-am propus ca in primavara asta sa port bluzite adecvate varstei mele. Dar poate ii va interesa pe baietii mei. Le arat cand se intorc de la fotbal. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mereu mi'a placut ideea de a avea un tricou exact asa cum vreau sa fie :))

      Ștergere