27 februarie 2013


Bineinteles ca Mikyțul nu lipseste, as putea eu sa invat fara el?


Mai multe gasiti la Carmen

32 de comentarii:

  1. Iaca de aia nu-mi este mie dor de scoala! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Idem Addicted!! :)) Si totusi, din cauza fratelui care a ales sa continue cu studiile, mai am si eu parte de runde de invatat. Macar sunt studii medicale si nu implica nimic... matematic. :))
      Zi frumoasa!

      Ștergere
    2. Andera, Nici cele medicale nu's chiar asa usoare :)) Alea sunt si mai si x_x

      Ștergere
    3. Addicted nu mai e asa mult si scap si eu de ea si plec la Bucuresti sa dau de alte studii :))

      Ștergere
  2. Privind fotografiile mi-am amintit de scoala si de cat ma straduiam sa inteleg toate chestiile alea =))
    Papagalul este foarte frumos colorat! Iubesc culoarea aia…
    O zi frumoasa. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miky este cel care face ca toate astea sa para mai acceptabile :))

      Ștergere
  3. Il trimiti la olimpiada în locul tau? LOL! :))
    Zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. si ce parere are de matricea de adiacenta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Era putin nelamurit, dar s'a convins ca am facut bine :))

      Ștergere
  5. Este tare drăgălaș!
    Zi frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mate?? Wow..felicitari si succes!!
    Imi place ca nu lipseste din peisaj cana plina de cafea ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai rau decat mate...info :)) Imi trebuia si mie un stimulent, nu?:))

      Ștergere
  7. Ce dragalas e! Nu-l iei si la scoala? Poate iti sufla! :)
    Seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E prea lenes sa mearga pana la scoala:)) Uneori ma intreb cu cine seamana :))

      Ștergere
  8. Studios perusul tau, nu-ti roade caietele?

    RăspundețiȘtergere
  9. Papagalul studios.
    Să ai o noapte liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  10. ce activitate faina! si eu mai invat din cand in cand, alaturi de fiicele mele studente :)
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu doar la ocazi speciale :)) Cum ar fi o teza la materii tocibile nu logice...si cu ocazia unei olimpiade anuntata pe nepusa masa:))

      Ștergere
  11. Ce prieten adevarat! NU te lasa la greu!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Draguţul! Aşa făcea şi Puiul meu - identic cu al tău. În toate se băga, să fie el acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu zic ca Miki stie deja ceva matematica. Pare foarte relaxat printre matrici si alte alea ;) :))
    Mai ales ca observ ca e ziua de 13 ;)
    Foarte frumos este! Nu ma mir de ce ti-e atat de drag. Si mie mi-ar fi. Ultima poza il arata in toata spendoarea.
    Te pup! Si...spor a invatat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu matematica nu prea se impaca..se plictiseste repede si ce e drept nu prea practicam mate..lenea mare:))N'are el stres :))
      Multumesc, sa fie :)

      Ștergere