7 februarie 2013


Cititi articolul asta numai daca sunteti online! Repet: CITITI ARTICOLUL ASTA NUMAI DACA SUNTETI ONLINE!!! Acum o sa’mi spuneti “bay ai innebunit? Cum l’as putea citi altfel? ” Bine…nu am facut eu o analogie chiar potrivita, dar nu cred ca’mi printeaza cineva articolele sa le citeasca deci sa zicem ca merge. Ce mi’a venit mie acum? Din diverse motive am dat like pe facebook la anumite pagini…fie ca adminul imi este cunostinta sau chiar prieten, fie ca’mi plac anumite lucruri de pe pagina respectiva, fie au aparut din senin si nu le’am dat nici acum unlike si asa mai departe…asa…deci am dat like la cateva pagini…si una dintre ele, la care am dat unlike, tot scria “like daca esti on”…si evident eu nu puteam sa dau like pentru ca mie imi place sa dau like numai cand sunt ofline…cum dracu as putea sa dau like daca nu sunt online? Ma conectez cu creierasul meu mic la wireless si intru pe facebook mintal sa dau like telepatic? Hmm defapt acum daca ma gandesc mai bine suna destul de ok…adica ce? Este destul de probabil, nu?
Ooooh si azi dupa muult timp am ajuns sa vad niste reclame de teleshopping la tv…si nu mai stiu exact care era contextual, dar a fost o replica ce mi’a ramas “copiilor minori sub 18 ani”…interesant…deci este copil, este minor…si este si sub 18 ani? Nu mi’as fi dat seama niciodata de asa ceva…sigur are sub 18 ani? Da’ de unde sti domle tu ca are sub 18 ani? Aaaa e minor…am inteleeees…sau nu, n’am inteles…ai zis deja oricum ca e minor…ai zis ca e copil, ca e minor si ca are si sub 18 ani. Din cate stiu eu suntem romani si la noi in Romania varsta majoratului este la 18 ani nu la 21 ca la americani…desi la ei e ciudat…adica acolo ai voie sa’ti iei permisul la 16 ani, dar nu este major decat la 21 si abia atunci ai voie sa comanzi/bei o bere ca altfel iei amenta sau cateva zile de inchisoare…in fine lasam ciudateniile asta (ciudatenii pentru noi care suntem invatati altfel…sau poate doar pentru mine sunt ciudatenii inca nu stiu sigur…) si revenim la ditai pleonasmul facut la tv in ditai reclama de cacao…
Deci eu ca un necopil, neminor, de peste 18 ani va spun sa’mi citeti acest articol numai, dar NUMAI daca sunteti online si mai ales NUMAI , dar NUMAI SI NUMAI daca sunteti pe blogul asta, oke?

10 comentarii:

  1. Pentru unii gramatica e opţională, din păcate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand te mai grabesti si sari o litera sau adaugi una in plus mai merge, dar cand faci astfel de structuri, pleonasme...parca nu merge :))

      Ștergere
  2. Draga mea copila "majora"! Tocmai am iesit si sunt ofline cand scriu acest articol!Eu stiam ca cei care nu au înca 18 ani sunt adolescenti si nu copii. Chestia cu "beutura" nu se aplica aici la noi, de la 18 poti sa o tragi la masea dar carnetul abia la 18 îl iei dar, scoala si teoria poti sa o faci si daca nu ai 18! Ca doar nu suntem americani si nici europeni din est! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunteti la mijloc :)) La noi poti sa incepi pe la 17 juma, dar nu poti sa dai examen, nici teorie nici practica pana nu implinesti 18 ani :)

      Ștergere
  3. în dreapta jos scrie "1 online"... oi fi eu?
    :)) văd că săptămâna asta a început "happy weekend" mai devreme, pe mai multe bloguri (vezi Minnie şi.. nu mai ţin minte)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cateva zile nu am fost online, dar m-am conectat telepatic, am stiut ca ai postat cate ceva si in gand ti-am dat mii de like-uri. Se pune?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa zicem ca trecem cu vederea de data asta, dar data viitoare ca o persoana majora, de peste 18 ani o sa trebuiasca sa intri online sa poti citii si comenta articolele mele :))

      Ștergere
  5. Chestii de-astea cu online sucit se mai intampla ;)
    La Anastasia ai vazut Mica publicitate? de la HW...;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le'am vazut :)) foarte bine concepute nu am nimic de reprosat :))

      Ștergere