8 februarie 2013


Nu stiu cum am dat din nou de citatul “vecinii mei asculta muzica de calitate fie ca vor fie ca nu vor” si mi’am amintit din nou de relativitatea acestor cuvinte. Asculta muzica de calitate dupa parerea ta, dar poate c ace asculti tu nu e de calitate pentru toata lumea. De exemplu daca eu acum ascult Skizzo Skillz – bini di tat si dau la maxim sa auda toti vecinii mei nu inseamna ca ei o sa asculte neaparat muzica de calitate. Si nu, nu pentru ca eu as considera ca biniditat nu e melodie de calitate pentru ca este, dupa parerea mea, dar daca unul dintre vecinii mei este roacker convins ma indoiesc ca o sa numeasca piesa asta muzica de calitate. Sau daca ascult Margineanu- A fost odata… si dau din nou la maxim ca nah imi place mie melodia si trebuie sa o asculte toata lumea ca doar e muzica de calitate…revenim la roakerul convins de care am zis mai devreme…cum sa zica el vreodata ca asta e muzica buna? Sau daca e panker sau orice altceva…
Daca mie imi plac melodiile de mai sus nu inseamna ca trebuie sa le placa si altora neaparat…daca eu consider o melodie ca fiind muzica de calitate nu inseamna ca toti sunt de aceiasi parere…si nu, nu inseamna nici ca ei sunt niste analfabeti muzicali si nu stiu ce e aia muzica…inseamna ca pur si simplu avem gusturi diferite ca nah…doar d’aia suntem diferiti, nu? Ca sa existe diversitate…

Da…cand am citit replica asta mi’au venit in minte mult mai multe cuvinte, dar pana am ajuns acasa sa deschid word’ul si sa scriu s’au mai pierdut din ele…dar ati inteles voi ideea centrala spre care bat apropoul…

10 comentarii:

  1. Muzica buna este aia care îmi place mie, ok?
    Am si eu un vecin care eu credeam ca este la varsta "matura" dar se pare ca ma însel! Uneori asculta "punkrock".. adica ceva din anii 70!
    Dar numai cand e nevasta plecata! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Cand pleca "sefa" de acasa devine stapan si poate sa asculte ce vrea:))

      Ștergere
  2. Nu-i frumos ce e frumos, e frumos ce-mi place mie. Cred ca se poate aplica si in muzica. Mie mi se pare ca Fabrizio Moro canta bine si nu ma intereseaza daca nu le place si altora.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact...nu conteaza daca le place si altora cata vreme iti place tie, dar nu ar fi corect sa spui ca vecinii tai asculta muzica de calitate daca o sa pui Fabrizio Moro la maxim...pentru ca o sa gaseasca cineva care sa zica NU, cum e firesc trebuie sa existe si astfel de persoane...dar cu siguranta asta nu o sa te impiedice sa asculti in continuare:) Eu te sustin si spun ca are melodii bune :)

      Ștergere
  3. vecinul meu e manelist....................

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca e manelist convins cred ca pot sa spui ca ai ghinion, daca este doar ocazional sa zicem ca mai merge, nu?:))

      Ștergere
  4. Muzica nu se discuta! La mine in bloc probabil se acopera toate genurile posibile. :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact...muzica nu se discuta, nu poti numi muzica pe care o asculti tu singura muzica de calitate

      Ștergere
  5. E drept ca fiecare ascultam altceva...dar cred ca volumul face diferenta. Singura diferenta! ;)

    RăspundețiȘtergere