6 februarie 2013

Cu putine cuvinte, dar merge
Mai multe gasiti la Carmen

32 de comentarii:

  1. In sfarsit s-a gadit cineva cate sa faca ordine! :-D:-D:-D Superhaios acest poster!
    Happy ww! ♡♥♡

    RăspundețiȘtergere
  2. :) ... s-o crezi tu ! ... :)
    Happy WW !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam pe acolo a fost si prima mea reactie:)) gen "mai vedem noi" :))

      Ștergere
  3. Se mai schimba lucrurile din cand in cand... dar nici chiar asa :lol:

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca s'ar ajunge pana aici ar fi de rau , clar:)) ...eu n'am pisica am papagal...inseamna ca as ajunge sa dorm in colivia lui...si chiar daca este maricia nu intru :))

      Ștergere
  4. E-te-te, figuri în capul mâţei ăsteia!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine! Ca s-o fi saturat si motanul de dormit pe jos :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S'a saturat si nu e dispus nici macar sa imparta patul cu stapanul/stapana il vrea pe tot doar pentru el! :))

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Cum am zis si mai sus...nu vreau sa ajung sa dorm in cusca din cauza emanciparii animalelor, deci sper ca Miky sa nu faca cunostinta cu pisica din poza:))

      Ștergere
  7. Foarte bine !
    Se vede că umanul nu s-a purtat bine...
    ori și-a luat nasul la purtare :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Superb tigrișorul tău!
    O zi minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ha, ha! Faină poza! Păi nu? Să mai doarmă şi alţii pe jos! :-) Ştiu eu un căţel simpatic, care nu doarme decât în pat, învelit cu pătura!

    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar catelusul simpatic mai lasa loc si altora in pat nu'l acapareaza pe tot ;))

      Ștergere
  10. Am avut o catea care se apropia de 30 kg. De cate ori se urca peste noi in pat, vrem, nu vrem, ne vedeam nevoiti sa ne cautam locul pe podea. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La cat era de slabuta cred si eu ca trebuia sa'i cedati patul :))

      Ștergere