26 februarie 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , , ,
Pentru prima mea participare la Meloman pentru o zi, rubrica gazduita de Sorin am ales o melodie ceva mai veche...o melodie care mie imi trezeste amintiri si imi ofera o stare mai aparte 


21 de comentarii:

  1. Inca nu mi-am facut curaj sa particip la rubricuta asta, dar prevad un viitor "cantacios". :D
    De melodia lui Chilian sunt legate si niste amintiri tare placute ale mele. :)
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am aflat despre ea saptamana trecuta sau acum 2 saptamani si am zis ca parca suna interesant si uite asa hop m'am inscris si eu :))

      Ștergere
  2. M-ai dat pe spate cu melodia asta! Habar nu aveam de ea!
    Multumesc, am învatat eu de data asta de la tine!
    Zi faina Ralu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac melodiile vechi deci de acum in fiecare marti o sa gasesti astfel de melodii la mine :)) Poate o sa reusesc sa te mai surprind cu cateva:)

      Ștergere
  3. Mi-a placut melodia pana cand am descoperit ca personajul ce o canta nu e deloc omul sentimental si romantic..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat..Chilian nu este cine lasa impresia prin melodii ca este, dar melodiile lui sunt frumoase:)

      Ștergere
  4. Zece vieti de-as sta cu tine
    Tot ar fi putïne

    Foarte buna noua rubrica, o sa fiu cu ochii megadeschisi pe ce melodii vei posta:>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiam eu ca ma iubesti:x :)) :*
      O sa postez melodii mai vechi(dar nu numai) care transmit un mesaj (dupa mintea mea :)) )

      Ștergere
  5. Foarte romantica aceasta piesa !
    Toata stima!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o meldoie care te atinge acolo unde trebuie, dupa parerea mea:)

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, acum ca am aflat de el o sa ma aveti pe cap in fiecare saptamana cu cate o meldoie ;))

      Ștergere
  7. Mi-a facut o mare placere sa reascut piesa !
    Si eu iti urez bun venit!

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca e o melodie care-ti aminteste stari interesante...e normal sa-ti placa :)
    O noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si melodii pe care am amintiri neplacute, melodii pe care le adoram la vremea respectiva...invat sa imi placa iar, fara a mai face trimitere la evenimentele neplacute:)

      Ștergere
  9. Frumoasa melodia asta!
    Imi amintesc ca am fost usor obsedata de ea si o ascultam de foarte multe ori pe zi… la maxim in masina sa nu deranjez pe nimeni =))

    RăspundețiȘtergere