20 februarie 2013

Mai multe gasiti la Carmen

40 de comentarii:

  1. Se pare ca nu puteti trai unul fara altul! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai in vara asta el face 3 ani...iar in toamna se fac 3 ani de cand suntem colegi de dormitor...cum sa stam unul fara altul dupa atata timp imrepuna?:x

      Ștergere
  2. Nu se poate!!! De vreo doua saptamani tot caut chipsuri d'astea! exact d'astea! :))) In seara asta jur ca merg si colind toate supermarketurile pana gasesc! :D
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Poza e ceva mai veche, dar inca se gasesc, am vazut zilele trecute pe la magazine :))

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Daca il las pe el eu raman pe din'afara complet, iar il punga :))

      Ștergere
  4. Amandoi ati papat?:) Ce mai faci, cum mai esti?

    RăspundețiȘtergere
  5. şi chipsuri şi papagal?!
    nu-i corect! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...deci impartiti frateste !!!... :)
      Happy WW !

      Ștergere
    2. Anastasia Iti dam si tie daca vrei :*

      Ștergere
    3. Foto de inginer...nu prea:)) el nu are voie sa manance deci daca fac eu imparteala cea corecta imi raman doar mie, daca nu ma uit cu atentie ma trezesc cu el in punga :))

      Ștergere
  6. Tare draăguț!
    Seară minunată îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Unu tie, unul lui, nu?;)
    Simpatic foc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Răspunsuri
    1. Deja ii cresc cornite pe sub pene de la atatea laude;)) Dar este simpatic ce sa'i fac:x:))

      Ștergere
  9. Frumosul! Îi plac mult?! Cred că le merită. Seară plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. El ar manca orice mananc si eu, ar bea orice beau eu...orice fac eu e bun si pentru el dupa al lui creieras de papagal :))

      Ștergere
  10. Miky te iubeste cu pasiune ;) :)
    Nu poate sta fara tine. Se vede :)
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce dragalas este! Am avut si eu un erus, candva, dar nu il eliberam din colivie! Mai tarziu mi-a spus cineva ca ar fi trebuit sa il mai las si sa zboare - sa se "dezmorteasca" Al meu era perfect alb... Era si vorbaret, dar numai el intelegea ce spune! Si il enerva pe motan! :)
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. El sta mereu deschis...il inchid doar cand plecam toti de acasa peste noapte pentru ca ar ramane pe afara si mai bine nu:) E si Miky vorbaret, dar el e vorbaret si pe limba lui si pe a noastra:))

      Ștergere
  12. Este tare dragut. Ma bate gandul sa imi iau un galagios ca al tau, caci ii simt lipsa lui Galbenus - canarul meu drag si ciripicios, care nu mai este... Facea asa o harmalaie cand veneam acasa si pana nu gusta din farfuria mea, nu se lasa! A aterizat si-n ciorba! :D

    Ma gandeam sa-l incerci cu Chio cu...chili, care-s picante rau, poate asa mai isi tempereaza vocalizele! :D

    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel pe care l'am avut inainte parintilor lu Miky ateriza in farfuria cu ciorba...pentru ca il invatasem sa "faca baie" intr'o farfurie cu apa...si el cand vedea ciorba pe masa se gandea ca este timpul pentru "bâlâci" :)) pe Miky in schimb nu pot sa'l conving sa intre in farfurie:)) El face vara baie sau bâlâci cum ii spun eu:))in vasul ala din care bea apa..il desfac si acolo se baga :))

      Ștergere
  13. In copilarie am avut sticleti. Ii tineam intr-o colivie in bucatarie si de cate ori nu erau ai mei atenti, ii indopam cu ceea ce mancam si eu. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) pe el daca l'as lasa ar manca absolut orice mananc eu...dar stiu ca'i face rau si nu'l las sa manance orice...si asa are si mama de castigat:)) Din moment ce trebuie sa ma bat cu el pe mancare aleg sa nu mai mananc in dormitor foarte des :))

      Ștergere
  14. Nu te creeeed!!!! Toata lumea il lauda, da' nimeni nu zice ca ciupeste de te urci pe pereti!!!

    RăspundețiȘtergere