4 februarie 2013


Am zis acum ceva de fenomenul international “Gangam style” …da, stiti voi…melodia aia din care nimeni nu intelege decat “Heeeey sexy lady” , dar care a ajuns mare hit sau defapt ma scuzati…a ajuns fenomen international…a fost “rescrisa” in multe alte limbi, cantata de multi alti interpreti…da, inclusive in romana…este si manelizata. Si tot melodia asta are dansul ala ciudat, dar pe care il fac multi…da, chiar si eu incerc la petreceri sa ma prostesc pe el, dar nu prea’mi iese…in fine mie nu’mi prea iese niciun dans, dar nu asta e ideea.
Ideea este ca un copil talentat, chiar foarte talentat, dar care se plictiseste si nu are cu ce’si ocupa timpul…pentru ca dureaza sa faci asa ceva…chiar mult…si iti trebuie si mult talent…a facut chestia asta:
http://www.facebook.com/photo.php?v=206345399512197
Nu stiu daca e si pe youtube ca sa pot sa pun direct filmuletul, dar pun linkul asta…da…se pare ca nu e…sau nu stiu eu sa’l caut…oricum nu l’am gasit asa ca ramanem la linkul asta…daca nu aveti facebook sper sa mearga sa’l vizionati asa


Sper…
Asaaaa…si acum cu speranta ca ati reusit toti sa vizionati filmuletul asta…va intreb…are talent tipul sau tipa, nu? Si e destul de reusit, dar cum de o melodie din care nimeni nu intelege nimic a ajuns hit international, este obligatoriu la toate petrecerile, iar acum cineva a facut si asta? Creierasul meu intampina un impas in a intelege acest lucru…dar…OP OP OPA GANGNAM STYLE

6 comentarii:

  1. Chiar a avut nevoie de răbdare şi obsesie pt melodie.
    Cred că ritmul e cel care prinde la pubic. Mereu au fost melodii prostuţe, dar cu ritm magnetic şi care au devenit universal cunoscute.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ritmul si dansul :)) dar tot ciudata ramane datorita limbii in care este cantata:))

      Ștergere
  2. Oribila.... nici nu vreau sa aud de ea! :))))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Animatia e foarte reusita, ce sa zic?
    A avut multa rabdare dar, desigur, si mult talent.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este reusita. Intr'adevar rabdare, telent cu carul, dar si putina nebunie nu crez?:)) sau cum spune Andreia putina obsesie

      Ștergere