2 februarie 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , , , ,

Eu sunt comitetul de intampinare pentru editia a 5-a de Happy Weekend gazduita de Elly
 O sticla sau un pahar?



 Hahahaha ca ti’am luat’o eu

 Lasa ca am gasit si eu una

Dar ce sfarsit de saptamana e ala fara putina muzica?
Nu stiu, dar ce zici de asta?


Hai ca merge

Mai am 




24 de comentarii:

  1. Ospătar, un fresh de portocale, te rog!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce simpatici sunt ei! Am avut şi eu motan care era curios şi-şi băga nasul peste tot, inclusiv în paharul cu bere. :)) Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Si papagalul meu e curios...si se invarte pe langa pahar, il ciuguleste, dar de intrat in el din fericere nu intra:))

      Ștergere
  3. hahaha...deci berea mea unde-i ?... :)
    Happy weekend, Zdwuby!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai tai au ramas de la ziua ta înca în chef? Asta da bairam, ca în povesti.... 3 zile! :))
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  5. ce funny is pisicile :)) Happy weekend <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Vad ca la tine se lasa cu petrecere mare azi. Pisiceasco-caineasca cum imi place mie. Si cu lautari.
    DJ-ul e mortal. Si motanii aia doi cum freaca podeaua ;) :))
    Vreau si eu un pahar cu bereeee! ;)
    Happy Wekend, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha,ha,ha! ce amuzante ,mi-a placut!:))
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  8. DJ-ul e favoritul meu! E dragalas foc! :)) Dar toate imaginile sunt excelente!! Dar, inca, nu-mi dau seama daca animalutele sunt alcoolizate sau doar insiropate... ;)
    Saptamana frumoasa iti doresc! Cum e la... majorat?! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost frumos :)) Cat despre animele...cred ca putin din amandoua ;))

      Ștergere