19 februarie 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , , , ,

Acum ceva timp v’am spus ca unul dintre singurele lucruri care se schimba, acum, la 18 ani, este faptul ca’mi schimb buletinul…ce e drept nu prea imi place cum a iesit poza, dar v’m zis ca o sa pun aici poze cu buletinul meu la 14 ani si cel de acum ca sa vedeti si voi ca nu m’am schimbat deloc…si ca foarte rar imi da cineva 18 ani…
Daaar ideea centrala este ca de aproape o saptamana exist din nou…da, pentru ca 2 saptamani nu am avut niciun act cu care sa ma legitimez…buletinul vechi fiind expriat, iar cel nou fiind inca in curs de procesare…a durat o luna pana l’am primit, dar nah…ce sa’i facem? Bine ca acum exist din nou, nu?




















Ce ziceti? Parca nu’i diferenta, nu?(exceptie suvitele si calitatea buletinului...asta e mai subtire si mai prost calitativ decat primul...)
Asa dupa parerea voastra…cam cati ani imi dati in poza asta?

22 de comentarii:

  1. 16? :)))))
    Exista o diferenta între fotografia de la 14 si cea de la 18. Ai privirea mai matura, chiar daca tu nu vezi asta! Serios! *♡* :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi se pare o diferenta destul de faorte mica:))
      Esti pe aproape :))

      Ștergere
  2. te pomeni ca esti din clanul Macloed! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. E o mica diferenta. Pari putin cam trista. Cred ca stiai ca o sa-ti faca aia o poza slaba calitativ. :))
    Ultima e foarte reusita, arati super, dar e o foto facuta la un studio cred si e normal sa fie asa, ca orice lucru facut totusi de profesionisti. Poate ca ai intre 15 si 16 ani acolo...nu stiu. E doar o parere :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ziua am fost complet pe nepragatite sa'mi schimb buletinul pentru ca stiam ca o sa dureze si trebuia sa completez diverse hartii pentru a primi alocatia in continuare...
      Exact atat aveam :)

      Ștergere
    2. Ma bucur ca am ghicit. In general ma cam pricep la evaluarea varstei :) E n talent al meu :)) Mama rade de chestia asta.

      Ștergere
    3. Eu nu am deloc aceasta pricepere:)) Foarte rar nimeresc :))

      Ștergere
  4. Dupa mine este totusi o diferenta intre cele doua :-?
    Iar la a 3-a poza as merge pe 16 -17 ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. eu îţi dau 13 ani în ultima :)
    cum să nu te schimbi draga mea...? la 14 purtai hanorac, la 18 cămaşă... şi cred că ai făcut şi duş ! :)
    te pup! o seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar atat?:)) :(
      =)) Asta da, e maxima =)) chiar m'ai amuzat foarte tare:)) Si da, ce pot sune..ai si dreptate:)))

      Ștergere
  6. In ultima poza cred ca aveai vreo 16 ani. Si mai cred ca sufereai din dragoste... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe aproape. Hmm:-? stiu ca eram intr'o relatie atunci, dar nu'mi amintesc exact daca in ziua cand am facut poza ne certasem desi nu cred :)) Dar imi place intuitia, insa nu vad de unde ti'ai dat seama de asta?:))

      Ștergere
    2. Parca erai putin mai slaba si aveai o privire trista. :))

      Ștergere
    3. Tot ce este posibil :-? Chiar nu pot sa'mi amintesc exact ziua aceea :))

      Ștergere
  7. Eu nu mă pricep deloc să dau vârste din ochi de asta port ochelari :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Hmmm 15!? :) Eu aveam o mecla de copil fugit de acasa in cel vechi. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact:)) Eu zic ca parca era mai ok poza de la 14 decat asta de la 18 :)) chiar daca pe de'o parte ma bucur ca o sa am suvite in buletin pana la 25 de ani :))

      Ștergere
  9. Spunea Minnie mai sus nitel ca ai privirea mai matura in buletinul de acum si are dreptate. Si eu am observat acelasi lucru.
    Cat despre varsta din ultima poza, am trisat si-am citit comentariile. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am privirea mai somnoroasa:)) Sincer acum ca sunt pozele una langa alta...vad o diferenta, dar foarte mica..Trisat, trisat, dar daca nu trisai cam cat imi dadeai?sincer...

      Ștergere