14 februarie 2013


Nu te supara, ai o secunda? Nu sti cumva ce zi este astazi?
Aaaah da, mi’am amintit…este 14 februarie, joi si are meci Steaua…ah da…mai e si Valentine’s day…ziua indragostitilor in occident, dar a fost preluata si la noi. Ok…eu sunt o persoana care isi arata sentimentele, dar sincer ma deranjeaza un lucru la sarbatoarea asta…defapt 2…primul: ca nu e a noastra frate, de ce sarbatorim daca nu e sarbatoarea noastra? Ce? Avem si noi sarbatoarea noastra prin care celebram dragostea…si 2. Nu numai ca sarbatorim Valentine’s day chiar daca avem si noi ziua noastra dedicate iubirii…pe a noastra nu o celebram deloc, ba din contra multi nici n’au habar de ea sau au auzit ceva vag, dar nu stiu cand este. Nici eu nu stiu cine stie ce legende si asa mai departe, dar stiu ca ziua dedicata iubirii la romani este sarbatorita de DRAGOBETE pe data de 24 februarie.
Daca te duci  pe strada in data de 24 februarie si intrebi “Nu te supara, sti cumva ce se sarbatoreste astazi?” o sa primesti raspunsuri de genul “azi e sarbatoare?” …nu, chiar asa este…multi nu au habar de sarbatoarea asta, dar daca te duci azi, 14 februarie, si intrebi acelasi lucruri o sa’ti raspunda toti “Valentine’s day” .
Nu zic sa nu sarbatorim si Valentine’s day…da, am zis “SI” pentru ca normal mi se pare sa sarbatorim si Dragobetele ca pana la urma astea ar trebui sa fie in centrul atentiei, dar de Dragobete nu o sa vezi cozi interminabile la florari si la papitoaie de plus in forma de inima sau ursuleti cu inimioare si asa mai departe oh si evident la ciocolata…nu…pe 24 ianuarie toate astea o sa dispara din magazine, florariile o sa revina la vanzarile obisnuite si asa mai departe…
Daca tot sarbatorim …sa le sarbatorim pe amandoua, zic ca ar fi mai normal…dar defapt…voi astia indragostiti(da, acum e vorba de voi pentru ca eu astazi si pe 24 sunt pe mod economie) chiar aveti nevoie de o zi anume sau de 2 zile anume in care sa va arati dragostea pentru persoana de langa voi? Lulu descrie foarte frumos ce inseamna dragostea pentru ea, iar pe Andreea o sustin in totalitate cand spune ca nu ai nevoie de o ocazie sa faci un cadou sau sa spui un “te iubesc”…daca marti vrei sa faci un cadou, ii faci un cadou marti cu simpla ocazie ca e marti si il/o iubesti.

So…happy valentine’s day pentru cupluri…cei singuri fiti fericiti pentru ca nu e rau nici de noi, facem ceva economie…si iubiti’va si aratati asta in fiecare zi nu doar azi si pe 24 

12 comentarii:

  1. Uite, daca vrei sa citesti ce e cu Valentin citeste te rog aici:
    http://spusesinespuse-tiberiu.blogspot.ro/2013/02/sfantul-valentin.html
    si mai citeste si comentariile de acolo te rog.
    Am vrut sa te trimit pe wikipedia dar una scrie în olandeza si alta scrie în romaneste. Inainte de 90 cand eram înca în romania nici dracu nu stia de dragobete, toata lumea serba 1 si 8 martie.
    In rest, sa fii iubita, de acum si pana într-o mie de ani! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intru acum sa citesc:) Stiu cate ceva despre legende, dar vag...si probabil asa e, nu s'a sarbatorit mai niciodata, dar acum de ce sa nu le sarbatorim pe ale noastre? E ca si cand ne'am renega pe noi pentru altii

      Ștergere
  2. Nu ştiu de ce , dar Dragobetele nostru e foarte secretos. Eu una nu am aflat de el decât foarte târziu, cred că după ce am terminat liceul. Mă întreb de ce nu se pomeneşte la şcoală, ca alte sărbători şi obiceiurile aferente?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer? Mie nu-mi place niciuna. Dragobetele l-au scos din dulap abia cand a venit peste noi, agresiv, Valentinul occidental ;) Au si Minnie si Andreia dreptate...Dragobetele nu stia nimeni de el.
    Si mie nu-mi place cum suna nici de frica. Suna oribil.
    Eu zic sa nu sarbatorim niciuna. Nu la vad rostul. Nu trebuie sa vina o sarbatoare sa ma "oblige" sa fac niste chestii. In fine...eu sunt mai rebela. Si anul trecut m-a enervat Valentinul in blogosfera...si anul asta. Si la TV si peste tot. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciuna sau amandoua...nu mi se pare normal daca tot se alege sa se sarbatoreasca sa se sarbatoreasca doar cea "de import"

      Ștergere
  4. Daca sarbatoresc zilnic ce are, a? :)) Sa se arunce cu pietre in mine. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa si trebuie, nu e nevoie de o zi anume care sa'ti spuna cand trebuie sa'i faci un cadou partenerului tau :)

      Ștergere
  5. ce rau imi pare pt steaua ca a luat bataie :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragobete sau Valentin, pentru mine nu inseamna nimic. Au venit prea tarziu, cand cunoscusem deja iubirea si stiam sa apreciez altceva la ea, nu floricele si inimioare de plus. Ma enerveaza si faptul ca totul este rosu... :))

    RăspundețiȘtergere