23 februarie 2013


Eh chiar daca azi e editia cu numarul 8 de Happy Weekend eu o sa va poveste despre barbatul casatorit dupa 7 …7 zile ....7 luni ...7 ani .....

Dupa 7 zile: Te iubesc!
Dupa 7 luni: Sigur ca te iubesc.
Dupa 7 ani: Daca nu te iubeam, de mult plecam, nu?

Dupa 7 zile: Buna seara Iubito!
Dupa 7 luni: Salut, ai avut o zi buna?
Dupa 7 ani: Salut, a adus ceva curierul?

Dupa 7 zile: Nu te dearanja, vin eu!
Dupa 7 luni: Vrei sa vin?
Dupa 7 ani: Deci, sa vin?

Dupa 7 zile: Draga mea, MAMA ta la telefon!
Dupa 7 luni: Ridica receptorul, e pentru tine!
Dupa 7 ani: TelefooOOOoonul, la naiba!

Dupa 7 zile: M-am gandit ca un inel ti-ar face placere.
Dupa 7 luni: Un vas e tot timpul util.
Dupa 7 ani: Tine banii, cumpara ce-ti place!

Dupa 7 zile: Nu e grav, nu cred ca pateaza.
Dupa 7 luni: Fii mai atenta, te rog!
Dupa 7 ani: La naiba, tare neandemanatica mai esti!

Dupa 7 zile: Sunt absolut de acord cu tine!
Dupa 7 luni: De data asta ai avut dreptate!
Dupa 7 ani: Esti nebuna sau ce???!

Dupa 7 zile: Mmm miroase gustos!
Dupa 7 luni: Ce avem la cina?
Dupa 7 ani: Pffff iarasi paste??

Dupa 7 zile: Iti sta foarte bine aceasta rochie!
Dupa 7 luni: Iarasi o rochie noua?
Dupa 7 ani: Cat costa rochia?

Dupa 7 zile: Oupss... cred ca mi-ai stricat hard-discul calculatorului, draga mea...
Dupa 7 luni: La naiba, puteai fi mai atenta, totusi! pfff...
Dupa 7 ani: Sa nu te mai vad niciodata in preajma calculatorului meu!

Dupa 7 zile: Hm... ce parfum provocator!
Dupa 7 luni: Se simte puternic colonia ta!
Dupa 7 ani: La naiba, iar te-ai dat cu insecticid!

Dupa 7 zile: Draga mea, ti-am inchiriat filmul tau preferat.
Dupa 7 luni: Esti sigura ca vrei sa vizionezi asta?
Dupa 7 ani: Deci, in seara asta e footbal si sa nu aud altceva!!!

Dupa 7 zile: Ah nu, seara asta o petrecem in doi.
Dupa 7 luni: Te deranjeaza daca Robert ramane la cina?
Dupa 7 ani: In seara asta vin la masa zece prieteni, sunt toti tipi de gasca, ce naiba...

Si acum ca toata lumea s’a lamurit va invit la un sushi ardelenesc



21 de comentarii:

  1. pastiluţe contra deprsiei, nu?
    încurajator! :))
    weekend plăcut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar dupa 35 cum suna ce se zice? :)))))))
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. totul multiplicat de 5 ori! :)))

      Ștergere
    2. Are dreptate Mona :)) amplifici totul cu 5...saaaau poti sa ne spui din propria experienta b-)

      Ștergere
  3. hehehehe! alta varianta de bancuri cu ardeleni! :)
    Ar fi interesanta varianta "femeia dupa 7 ani de casatorie!" :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai...devine si el luna de luna si an de an tot mai constient ca e insurat. Uneori cu cine nu trebuie :))
    Si invers e perfect adevarat. Ca si noua ni se poate intampla la fel. ;)
    Bune toate!
    Sushi, multumesc nu ;) :)))
    Happy weekend, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca tare m-am mai distrat mai ales la faza cu parfumul:))))
    Din pacate aceste lucruri sunt inevitabile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unele replici sunt chiar geniale:)) cea cu parfumul clar este printre ele:))

      Ștergere
  6. Ha, ha! Foarte hazlii "evoluţiile" sentimentelor şi manierelor. Deh, aşa reuşesc unii să "crească" în iubire. :-)
    Am notat reţeta de "sushi ardelenesc". Îi tare faină!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ah, totul se schimbă cu trecerea timpului, dar ardelenii rămân inegalabili :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Sunt curios sa citesc si raspunsuri de peste 14 ani, de exemplu :))) Oricum, interesant articol. M-a amuzant :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum a spus Mona undeva mai sus :)) Amplifici ultima rubrica de 2 ori ;))

      Ștergere
  9. tare! mi-a placut!!! =))))

    RăspundețiȘtergere