16 februarie 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , ,

A venit si sambata…ba nu, ma scuzati…a venit si timpul pentru ce’a de-a 7’a editie de Happy Weekend gazduita de Elly
Eram o persoana foarte fericita. Aveam o minunata prietena cu care ma intalneam de mai bine de 1 an, asa ca ne-am decis sa ne casatorim.
Exista o singura chestiune care ma deranja. Frumoasa ei sora mai mica. Viitoarea mea cumnata tot timpul se imbraca cu fuste mini (extrem de mini), iar in vocabularul ei nu exista cuvantul sutien, darmite in garderoba ei.
Culmea era ca intotdeauna cand ma aflam in preajma ei mereu scapa cate ceva pe jos, iar cand se apleca sa ridice imi oferea o priveliste mai mult decat frumoasa. Era clar. O facea in mod deliberat. Pentru ca asemenea scene nu se intamplau daca era si altcineva de fata.
Pregatirile de nunta fiind in toi, intr-o zi micuta surioara m-a sunat si m-a chemat sa mai verific ceva la invitatiile de nunta. Am luat-o de buna si i-am spus ca vin in cateva minute.Era singura cand am sosit si a inceput sa imi sopteasca ce dorinte si sentimente are pentru mine. Mi-a spus cat de mult ma doreste si ca ar vrea sa facem dragoste macar o data inainte de a ma insura si a ma darui surorii ei pentru intreaga viata. Eram total socat si nu am putut scoate un cuvant.
Mi-a spus ca merge la ea in dormitor iar daca doresc un ultim salbatic "zbor" nu trebuie decat sa intru la ea in camera. Am ramas ca o stana de piatra, stupefiat de cele ce auzeam, uitandu-ma dupa ea cum urca scarile. Am stat asa cateva momente, apoi m-am intors si m-am indreptat spre iesire. Am deschis usa , cautand cu privirea locul unde mi-am parcat masina, cand au inceput ropote de aplauze.Toata familia viitoarei mele sotii era adunata in fata casei si ma aplauda. Cu lacrimi in ochi, viitorul meu socru s-a apropiat de mine si a inceput un mic speech: "Nici nu iti poti imagina cat de mandri suntem de tine ca ai trecut cu felicitari acest test. Nu as putea gasi un barbat mai bun pentru fiica mea daca as cauta in toata lumea. Bine ai venit in familia noastra!"
Morala:


INTOTDEAUNA pastreaza prezervativele in masina...


13 comentarii:

  1. Pot sa rad pe un rand intreg? Pot? ;)
    :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    E excelenta gluma. Mi-a placut grozav. Mi-ai inveselit ziua.

    Happy weekend, draga Ralu!

    RăspundețiȘtergere
  2. stiam varianta cu mama soacra in locul surorii mai mici :)))
    Happy weekend Ralu! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Il stiam, dar este atat de bun, incat rad ori de cate ori il recitesc. :))
    Sa ai un weekend minunat, Raluca!

    RăspundețiȘtergere
  4. .))))
    Oare câţi au picat testul înainte?

    p.s. Ai o leapşă la mine pe blog. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil multi de erau atat de fericiti toti cand a trecut tanarul :))
      Intru acum sa vad despre ce este vorba:)

      Ștergere
  5. Amuzanta istorioara si mai ales morala :))

    Happy WR!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Îl ştiam (puţin altfel), dar asta nu mă împiedică să :)))))))))
    Duminică plăcută, Ralu dragă!

    RăspundețiȘtergere
  7. :))) Si eu ma distrez de cate ori il citesc! E super tare! :)))
    Zi frumoasa iti doresc!
    :))))

    RăspundețiȘtergere