28 aprilie 2013


Dupa cum stiti (pentru ca v’am stresat cam o saptamana la momentul respectiv cu treaba asta) ma mandresc cand e ziua mea…cand e ziua mea de nume nu ma agit chiar asa de mult, dar tot ziua mea e, nu? Sincer anul asta chiar am uitat de ea, imi aminteam doar din cand in cand…si aseara mi’a zis cineva ca maine(azi) e sarbatoare si eu ma uitam cam crucis gen “ce sarbatoare e?” si dupa eram “aaa da, stiam ca doar e ziua mea”. Asa ca va dau si astazi o vodka cu suc de mere(altfe nu se poate, nu? ) si urez la multi ani tuturor ce isi serbeaza astazi ziua de nume si va daruiesc cate o floare (pozele sunt facute de mine asa ca nu sunt chiar stralucite, dar nu dadeati ca gestul conteaza, nu? )








Si acum hai noroc si la multi ani!!!

22 de comentarii:

  1. Draga mea floricica!
    Eu te stiu de Raluca, dar nu stiam ca e nume de floare! :)))))))))))
    Stiu ca noi femeile suntem toate niste flori, dar banuiesc ca tu trebuie sa fii una deosebita! :)) Ce "soi" ziceai ca esti? :))
    Te pup si îti doresc o zi frumoasa! >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Raluca nu este nume de floare si este foarte bine ca ma sti doar de Raluca si de zdwub :)) dar "am in dotare" 3 prenume :)) dintre care unul se sarbatoreste sau mai bine spus ca tot e pe sfarsite ziua s'a sarbatorit astazi:) Nu stiu sigur ce soi sunt, dar o sa aflu:)) Multumesc frumos :*

      Ștergere
  2. La multi ani, draga mea! Nu stiu ce nume de floare ai dar ma bucur. Si asa am putine persoane cunoscute cu nume de flori. :)
    Numai bine iti doresc! Si realizari frumoase!
    Uitasem. Si florile postate sunt foarte frumoase :)
    Duminica cat mai placuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe cel mai comun il am:) Uite ca acum ai cu una in plus :) Multumesc frumos :) Ma bucur ca ti'au placut si florile:)

      Ștergere
    2. Florina, Florentina... :)

      Ștergere
    3. Exact:p ti'am zis ca este cel mai comun :))

      Ștergere
  3. La mulţi ani, draga mea!
    Sunt foarte frumoase fotografiile :)
    Multă sănătate, spor în toate şi carnetul - de se poate! :)
    Duminică cât mai plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am niste emotii si o nerabdare cu carnetul asta :-s
      Multumesc frumos :x

      Ștergere
  4. La mulţi ani!
    Vodca e pentru civili, şoferii pot bea doar suc de mere :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos:*
      Hahaha:)) mare dreptate ai:)) dar momentan..pentru cel putin 2 saptamani (daca il iau din prima d'asta am zis cel putin) sunt civil sau si mai bine viitor sofer :))

      Ștergere
  5. La mulţi ani tuturor femeilor, pentru că fiecare suntem flori! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. aww:D La multi ani! :D>:D< Cu intarziere asa putin :D Dar sper ca ma ierti :*

    Apropo, te invit sa scrii un guest-post la mine, ce spui? :D
    Uite aici mai multe detalii http://www.clmblog.info/p/guest-post.html

    Pupici:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:) Am avut o data o tentativa de a scrie, dar am renuntat:)) O sa reiau in clacul ideea si nu o sa mai renunt:)

      Ștergere
  7. Frumoase zambile. Parcă le simt și parfumul. O zi frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Ohoooo....La multi ani frumosi si reusiti! si cat mai multe petreceri! :) vodka si suc de mere zici? :)

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani cu intarziere, totusi sa sti ca eu prefer prajiturile nu vodka :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc:) Rezolvam si cu niste prajituri daca tu vrei :))

      Ștergere