24 aprilie 2013

Posted by Zdwuby |

Mai multe gasiti la Carmen

44 de comentarii:

  1. bucurie mare e primavara! :)
    faine imagini...

    RăspundețiȘtergere
  2. Primavara a venit :D :) si la tineeeeeeeee :D frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cât ne-am dorit-o... şi-a venit aşa frumoasă!
    happyWW, draga mea! pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu prefer mai mult vara...primavara si toamna le consider anotimpuri intermediare:d Un weekend frumos :*

      Ștergere
  4. Ce frumoasa e lumina primaverii filtrata prin petale de flori!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place foarte mult efectul creat...in toate imaginile de genul nu neaparat cele facute de mine :)

      Ștergere
  5. Ce frumos le sta lalelelor rosii printre banuteii albi si roz... super fotografii...

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Eu vreau o vara frumoasa :)) una din aia de genul "sunt nebun, iubesc si nu am bani" :))

      Ștergere
  7. imi plac mult pozele ce imi aduc aminte ca este inca primavara

    RăspundețiȘtergere
  8. Dulce primavara. Frumoase fotografii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumusetea primaverii este aproape inegalabila!
    Sa ai o zi superba! >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aproape, pentru ca vara o intrece:)) si iarna la fel :))

      Ștergere
  10. E miercurea fără cuvinte. Deci nu mai spun nimic.

    RăspundețiȘtergere
  11. Deja miroase a vara, am sarit din start la tricouri. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astazi mai aveam putin si scoateam si pantalonii scurti :))

      Ștergere
  12. Lalelele si butonasii (nasturasii) sunt tare frumosi. Si plini de veselie :)
    E primavara deplina :) Superb!
    Happy WW, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  13. Îmi place mult..."plutonul" de lalele. O seară plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Răspunsuri
    1. Am mai scos si eu telefonul din buzunar sa fac cateva poze:)) si mai am, dar mai pastrez si pentru alte miercuri ;))

      Ștergere
  15. Sunt minunate pozele,cea din mijloc îmi place mult!
    Seară plăcută îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  16. Asteptată primavară ,anotimp de bucurii!
    Faine imagini!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru mine vara este anotimpul bucuriilor...si iarna intr'o oarecare mica masura:))

      Ștergere
  17. primavara si-a intrat in drepturi....frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. supeeeeerbe fotografii!!!!
    Imi plac foarte tare, serios!!!

    RăspundețiȘtergere