30 aprilie 2013

Detali gasiti la Sorin

12 comentarii:

  1. Imi place, mi-a placut de cum am auzit-o, si ca sonoritate, si ca mesaj. Ma bucur sa o reascult acum, aici. O zi asa cum ti-o doresti!

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine melodia zilei este asta:
    http://www.youtube.com/watch?v=O9BGNu0EaOU

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult melodia aceasta, ai facut o alegere frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut din prima clipa in care am auzit-o. E foarte frumoasa dar acum nu ma mai atrage.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Faina melodia.:), doresti sa facem schimb de link?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur, o sa incerc sa'ti dau un mesaj pe google+ pentru ca nu stiu care este blogul tau

      Ștergere
  6. Am ascultat-o in vara de zeci de ori.La un moment dat a disparut, ca sa apara la tine.Imi place.

    RăspundețiȘtergere