16 aprilie 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , ,
Este ideea lui Sorin

20 de comentarii:

  1. O melodie care ma binedispune intotdeauna, inexplicabil chiar!

    RăspundețiȘtergere
  2. Relaxează plăcut această melodie. O seară frumoasă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si pentru mine are un efect relaxant si in acelasi timp ma invioreaza, ma face sa ma simt bine:)

      Ștergere
  3. Feciorul meu,cel mare,canta mult aceasta melodie.:)Si cel mic ii tine isonul.:))
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acum ceva timp si pe mine ma incerca talentul sa o cant, dar cum vocea clar nu ma ajuta am renuntat :))

      Ștergere
  4. Îmi place mult melodia asta. Şi e tot dintr-o reclamă Orange :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti fan Orange :)) am auzit si eu in reclama si chiar m'a facut sa ma simt bine urmarind'o :)

      Ștergere
  5. O mai fi vreo melodie pe care n-au pus-o la reclame?!?!

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut imi place blogul tau, vreau sa stiu daca te intereseaza un schimb de linkuri cu www.dvg-original.com , eu te-am adaugat deja.Astept raspunsul tau, Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  7. Este una dintre preferatele noastre. Una dintre putinele melodii care imi plac si mie, si baietilor mei. ;)

    RăspundețiȘtergere