18 aprilie 2013


Nu ma uit la stiri, dar mai citesc online anumite articole care imi atrag atentia…ce e drept multe titluri sunt puse sa atraga atentia, iar continutul e ceva banal si complet paralel cu titlul. Si uite asa am ajuns sa citesc un articol in care in nu stiu ce state s’a aprobat o lege care interzice purtarea pantalonilor si a fustelor sub talie…da, ma refer la aia care imitau puscariasii disponibil sa ofere relatii sexuale (si pentru "geniile" care tot comentau pe acolo sub anonimat ca tinuta asta e defapt doar hip-hop si ca nu are nicio treba cu puscariasii daca o sa intrati pe site’ul asta unde e articolul o sa vedeti ca la fel zic si ei…) . GENIAL!!!! Pur si simplu genial, domle!!! Cand o sa se aprobe si la noi o astfel de lege? Sau mai bine spus…o sa se aprobe vreodata si la noi in tara o astfel de lege? Sa dea domnu’ sa da, dar e putin probabil…la noi se propun legi mult mai geniale precum interzicerea vanzarii bauturilor carbagazoase minorilor…da, tot pe site’ul de stiri de la protv am citit ca nu stiu ce geniu din nu mai stiu ce partid…pnl parca…vrea sa interzica vanzarea bauturilor carbogazoase minorilor…aceste bauturi sa fie vandute la fel ca si tigarile. Nu interzice consumul…spune ca daca un parinte vrea sa’i dea copilului minor sa consume bauturi carbogazoase sa se duca personal sa’i cumpere sau sa’l insoteasca si sa’i dea sa consume acasa.

Cum pot eu sa cer niste legi atat de penibile ca cea aprobata deja in mai multe state prin care se interzice sa iesi pe strada etalandu’ti lenjeria intima sau in unele cazuri si lenjeria intima si dosul (ca nah…mai ramane mica lenjeria si e scumpa sa cumpar asa zilnic, nu? sau nah...iti place mai stramt) cand noi avem probleme mult mai importante de rezolvat cum ar fi sa interzicem un produs destinat in primul rand copiilor, implicit minorilor, sa fie cumparat de minori. Ma gandesc ca astia cu localuri, cafenele o sa dea faliment foarte repede pentru ca acum asa e cool…la 10 ani sa pierzi serile prin localuri, cafenele si baruri. Si ma gandesc ca da, ok inainte mai faceau barmanii manarii si dadeau alcool pe sub mana, dar nah dadeau la 5-10 persoane minore maxim…acum cum o sa faca sa dea la atatea persoane minore suc sau apa mineral? Pe bune ca nu cred ca o sa se duca cineva sa bea apa plata in oras o seara intreaga…
Legi tampite sunt propuse…nu stiu daca o sa aprobe cineva tampenia asta, dar ei au incercat si au propus’o…dar nu cred ca o sa vina si ziua in care o sa li se interzica “adevaratilor rapperi” sa isi etaleze lenjeria intima si dosurile pe strazile publice…
Daca doar mie mi se pare ca o astfel de lege ar fi necesara si implicit doar pe mine inca ma zgarie pe retina cand ii vad pe strada nu e bai…m’am obisnuit sa nu seman la gandire cu restul lumii si o sa’mi sustin in continuare parerea.
Apropo…in cazul in care si la articolul asta o sa fie genii care o sa comenteze aiurea ca sa ma injure ii rog frumos sa comenteze cu un cont nu sub anonimat pentru ca sub anonimat comenteaza orice idiot si se da mare, dar foarte mare smecher bazat si atotputernic, iar cand il vezi pe strada este un 2 la metru prihajit care nu indrazneste sa ridice privirea din pamant…
Pentru cei care au mai intrat sau intra acum sa citeasca articolul mai vechi o sa vedeti acolo ca au fost destui care m’au injurat si jignit pentru ca mi’am spus parerea. Le’am raspuns pe masura comentariilor si da, nu o sa neg ca unele raspusuri au o tenta ironica spre exagerare aproape jignire(cu substrat…nu cred ca o sa o deduca cei care au comentat, dar nah…) pentru ca cei care ma cititi de mai mult timp probabil v’ati creat o parere despre mine si stiti ca ma dernajeza multe insa nu si critica constructiva, dar la jigniri si injurii raspund ca atare…ei bine nici chiar ca atare ca ar insemna sa ma cobor la un nivel mult prea jos asa ca nu eu nu am jignit si nici injurat, dar am recunosc ca am ironizat si nu imi este absolut deloc rusine sa o recunosc si cel mai probabil la fel o sa fie tratati si cei care vor da comentarii asemantoare acelorara si la articolul asta…asa ca parerea mea sincera este ca mai bine sa va abtineti ...asa scapati si voi de un mare efort “intelectual” pentru ca eu va inteleg, stiu ca va este foarte greu sa scrie toate acele jigniri si injuraturi in limbajul prescurtat si codat combinand toate tastele si toate simbolurile existente sau nu pe tastatura si in acelasi timp imi faceti si mie un bine ca ma scutiti de un minut pierdut …minut in care citesc comentariul…ce e drept e posibil sa fie mai mult de un minut pentru ca sunt cazuri in care trebuie sa si descifrez sau sa intuiesc ce ar fi vrut sa spuna …si sa ma gandesc “sa’i sterg comentariul sau sa’i raspund?” Pe cele de la articolul anterior nu le’am sters pentru a arata ca nu ma afecteaza cu nimic daca primesc astfel de comentarii ba chiar ma amuza felul in care va atacati singuri si va stresati scriind un comentariu plin de jigniri si injurii

12 comentarii:

  1. Eu una sunt mai mereu împotriva legilor date asa absurd, în acest caz pantalonii/fusta sau ma rog bauturile, asta înseamna privare de libertate, dar, amendeaza si interzice "creatorilor de moda" sa vina cu aceste idei în moda, si nu mai umple vitrinele cu manechine cu izmenele în vine! Nu mai publica reclame cu bauturi carbogazoase unde Beyonce de exemplu bea ... stii tu ce si unde pe capac sunt coduri castigatoare. Deci raul începe de sus.....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Automat si cei care promoveaza aceasta "moda" prin creatiile lor sa fie amendati!!! Complet de acord cu tine la treaba asta

      Ștergere
  2. Şi când te gândeşti că sunt plătiţi (şi încă bine de tot ) din banii noştri ca să scoată astfel de idei geniale.

    RăspundețiȘtergere
  3. Tara arde si baba se piaptana. In toata lumea sunt oameni care mor de foame si astia se gandesc la tampenii. Minnie are dreptate. De ce sa le interzic sa poarte pantaloni cu talie joasa sau sa bea nu stiu ce, cand as putea interzice reclamele si comercializarea?
    Si-a cumparat si Ionut niste bermude ciudate. Talia este inalta, dar partea de sus seamana cu elasticul de la boxerii barbatesti. :)) Sunt curioasa daca va iesi cu ei pe strada. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am vazut si eu astfel de pantaloni...pe bune si sincer ca mi se par foarte ciudati si aiurea :))

      Ștergere
  4. Sunt scârboși băieții care au fundul pe afară :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca vor sa transforme racoritoarele acidulate in marfa vanduta pe sub mana. Crezi ca negustorii se intristeaza? Eu cred ca nu. Chiar va creste vanzarea ;)
    Dar nu se aproba asa ceva. Legi tampite s-au mai propus...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu cred ca o sa fie aprobata, dar chiar si in stadiul de propunere mi se pare penibila cea cu racoritoarele

      Ștergere
  6. Trebuie sa vina si ei cu ceva caci cu legi bune stiu ca nu vor putea sa-si faca nici macar aparitia..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar de ce sa se chinuie sa gaseasca niste legi folositoare cand pot sa interzica sucurile..poate peste cateva luni si dulciurile :))

      Ștergere