10 aprilie 2013

Gen: pe bune..deja imi faci poza?
Si imediat gandul mi'a fugit la pisica aia meme care uraste tot ce misca sau nu

(am incercat si eu chiar daca n'a iesit prea bine)
Mai multe gasiti la Carmen

46 de comentarii:

  1. Astia sunt puii de la clocitoare? Despre ei scriai acum cateva zile? Sunt superi frumusei!
    Sa-ti traiasca! :))))))
    Pisica poate trai si cu alt gen de mancare! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Seamana cei doi trebuie sa recunosti :)) puiul ala mi'a pus gand rau..cand le'am pus apa unul m'a ciupit..cu siguranta a fost tot el :))

      Ștergere
  2. ce dragalasenii pufoase, mai putin puiul din a doua poza, care se uita la fel de urat ca pisica aia nitel nevrotica... :lol:

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) cand am facut poza nu am realizat pe moment, dar cand am descarcat'o sa o pun pe blog am observat si mi'a amintit instant de pisica asta si am zis ca trebuie sa fac a 2'a imagine neaparat chiar daca nu ma pricep :))

      Ștergere
  3. ce tare e poza! cat de fain i-ai prins!!!! :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoși! Am și eu vreo 70 de puișori ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohohooo sunt ceva pui :)) Aici sunt 31, dar mai urmeaza sa scoata de la 2 clocitori plus cateva closti puse de mamaia, dar nu'i tin la mine:)) zilele astea cu prima ocazie ajung la tara:))

      Ștergere
  5. Ce draguti sunt puisorii! Nu stiu unde ai gasit pisica aia nervoasa, zau asa! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Ma "adora" deja :)) si era abia a 2'a oara cand m'a vazut:))

      Ștergere
  7. Cat iubesc puii mici de gaina:X:X:X
    As sta toata ziua cu ei, sunt atat de pufosi si de dragalasi :o3.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si de galagiosi :)) Toata ziua doar mananca, beau apa si tipa :))

      Ștergere
  8. Ce dragalasi sunt
    In a doua poza, unul are ochii fiorosi :))
    Pisica e deja cu urechile ciulite, e cumva rost de un meniu?
    :))
    super

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce supărat e băiatul tău că nu poate ajunge la puișori! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Grumpy cat e deja faimos pe internet. :)) Pana si eu il stiu. :)
    Puisorii sunt tare frumusei! Sa-ti traiasca si sa creasca, sa-i vezi friptura! :))
    O seara cat mai buna sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E plin netul de el si majoritatea imaginilor sunt destul de amuzante :)) Va chem la gratar din ei la vara:))

      Ștergere
  11. ce frumuseti pufoase...:)
    seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  12. De la Grumpy Cat la Grumpy Chicken :)) Ai prins momentul perfect.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce figură cruntă are mâţa şi ce ravagii ar face printre pui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca ar intra intre ei i'ar baga la regim :)) sa vezi ce ar da gusile jos in fuga aia:))

      Ștergere
  14. cat sunt de scumpici! wow!
    happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Grumpy Cat! Super poza.
    Imi plac puisorii cand sunt mici si se mai si inghesuie unii in altii sa se incalzeasca

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce drăguţi sunt puiuţii. Îmi aminteşte de zilele când stăteam la bunica mea şi scotea cloşca puii :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand sunt doar atat sunt simpatici..ca sunt pufosi si dragalasi, dar du;a 2 zile deja incep sa nu mai fie simpatici :))

      Ștergere
  17. Ce mititei si dragalasi! Mai ai timp si chef sa inveti cand ai asa bijuterii in preajma?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Miky este distragerea mea permanenta nu ei[-( i'am dus ieri la tara, gata>:)

      Ștergere
  18. Sunt tare simpatici acum si tare gustosi la vara!:)
    Multe salutari !

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce frumosi sunt puisorii! Cand eram copil, asteptam cu drag, in fiecare primavara, sa iasa puisorii de gaina, care asa ce mai piuiau, dragutii de ei....
    Numai bine, Zdwuby! Si sa-ti traiasca piuitorii! :-)

    RăspundețiȘtergere