15 aprilie 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , , , , , ,

Cel putin pentru o zi si ceva m’am ales cu un catelus…un pechinez tare dragut…e o catelusa defapt…am spus ca m’am ales cu ea pentru cel putin o zi ceva pentru ca o sa o duc la tara…da…mama nu suporta astfel de animale in casa…cum a adus’o tata m’am dus sa’i fac primul vaccine…a fost destul de cuminte chiar daca tremura de zici ca era dus in Siberia…cand i’a dat siropul atunci s’a agitat si ea putin...desi dupa se lingea pe botic…la vaccine nu a schitat nici macar un gest…nici nu a miscat capul…ce e drept nici nu pot sa o tin mai mult…lu’ Miky nu’i prea place de ea…o vede mai mare si ii e frica …ea se uita foarte dubios de curioasa la el, dar i’am spus ca oricat ar fi de simpatica si draguta miky are prioritate orice ar fi
Sa va arat si cateva poze cu ea…da…inca nu are un nume...
Dupa ce ma torturezi vrei sa mai imi faci si poze?

Bine fie, dar una repede..mai repede

Mi s'a facut somn

Dar nu dorm prea bine aici...

Mai bine aici

Si mai bine

Perfect...hai la somnic
Fara bliiiit 


Ooh hai lasa'ma sa mananc acum

15 comentarii:

  1. Este superba!
    S-o cheme Minnie, Maya, Ruby?! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Momentan tot fara nume a ramas;)) Este cutu..cutii...micut...pitic..:))

      Ștergere
  2. Ce chestie simpatică şi iubibilă!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am citit cea mai lunga propozitie la tine pe blog....nu ai tras aer in piept deloc. Frumoasa catelusa...sa ai grija de ea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand scriu pe blog am o problema cu "..." in loc de anumite semne de punctuatie si reprezinta o pauza:d

      Ștergere
  4. Sa stii ca pechinezii sunt unii dintre cei mai iubitori catelusi.
    Sa aveti grija de ea. O s-o iubiti maxim :) Vei vedea :)
    Sa ne spui cum ai botezat-o. Pe al meu il cheama Pufi :))
    Dar eu ii zic Pufuleț ;) sau Pufițu ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot fara nume a ramas;)) o strigam cutu, cuti, micut, pitic..mama ii mai zice ocazional lesie...dar eu si cu tata o mai strigam si jevrolet :))

      Ștergere
  5. Cat este de dragalasa! Odata ce te obisnuiesti cu chipul acesta micut si scump, ti se lipeste de suflet si nu mai poti fara aceasta "jucarie" insufletita. Asa ce bine reusesc sa ne faca viata mai frumoasa! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu asi vrea sa fiu caine în Romania! Zau ca nu! :((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca ei i'a placut sa fie caine in casa la noi:)) Ca am cam rasfatat'o ;)) tata inerca sa mai fie si "autoritar" cu ea sa o invete sa intre in cusca pe care s'a chinuit sa i'o faca, dar cu tot progresul lui cand intram si eu in camera si ma vedea nu mai avea niciun stres :)) Putea tata sa o trimita in cusca in continuu ca nu o interesa, venea la mine ca stia ca eu o flocosesc si nu'l las pe tata sa'i faca nimic :))

      Ștergere
  7. Mi-ar placea sa o pastrezi si sa ne pui saptamanal poze cu ea, sa o vedem cum creste si cum se transforma. E simpatica foc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu as fi vrut, dar mai multi factori au trimis'o la tara..plus ca pentru acolo era destinata initial, dar a facut un mic popas la noi ;))

      Ștergere