11 aprilie 2013


Sti ca asta nu e blog de matrimoniale si nici de organizat party’uri sau diferite celebrari? Nu sti? Iti zic eu ca nu e…si pana acum am facut doar 3 articole de genul…dintre care unul a fost pentru mine…pentru unul am inceput sa am regretec si celalalt a fost pentru o persoana pe care o stiu de o viata (la propriu…o stiu de cand aveam mai putin de 5 ani), dar uite ca fac si pentru tine maaah…dar normal ca’l fac diferit si la sfarsit iti fac o surpriza pentru care o sa ma injuri cel putin tot anul si diseara probabil o sa ma si alergi putin, dar imi asum riscul pentru ca stiu ca acum legal raspunzi penal de vatamarea mea corprorala!!! Am tinut sa precizez asta in caz ca nu stiai ca varsta de 18 ani pe care ai implint’o astazi vine si cu cateva chestii d’astea pe plus…adica acum daca faci ceva iti dai tu intalnire cu politistu nu maicata…poate ai noroc totusi si e dragut si rezolvati voi cumva.
Asaaa acum sa revenim…Va mai amintiti de A. din articolele precedente? A aparut in 2-3 articole cu cateva replici bomba(daca nu le stiti sau vreti sa va amintiti si sa le recititi le gasiti aici si aici)…ei bine asta esti ziua ei, face si ea in sfarsit 18 anisori…LA MULTI ANI BAAAY!!! Si cum aveam 2 replici bomba de’ale ei pe care inca nu am reusit sa le incheg intr’un articol complet (plus ca cea de a 2’a e spus abia ieri) si cum astazi este ziua ei si cum imi tot spune inca de la prima aparitie pe aici ca ea vrea ca luni sa fie “Ziua cu A.” m’am gandit sa’i fac articolul asta…

Hai sa vedem urmatoarea situatie…imaginati’va asa…e o dupa’amiaza calduroasa…in jur de ora 1 mergeti spre casa…si pe langa voi trece o masina, dar nu orice masina …un 4x4 d’ala bengos frumos si cum trece de voi o auzi pe
A.: Cine era ala din masina?
Nu stiu, de ce?
A.: Era draguuut
Nu l’am vazut
A.: Nici eu, i’am vazut doar mana, dar era draguut
Foarte corect domle…ce stau acum sa ma uit la el cu totul sau macar la fata…mana este suficient sa tineti cont de acum inainte…este sfatul viitorului MAAAARE doctor A.
Asaaa si pentru ca tot face 18 ani azi…stiti voi varsta aia la care se presupune ca trebuie sa incepi sa te maturizezi si sa iti schimbi comportamentul sa fie adecvat noii varste, nu va faceti iluzii ca nu o sa mai auziti de A.
A.: Dracu îsi schimbă vârsta, dar răutatea ba
Dar e si normal, nu? E cam scoasa din context replica nu va ganditi ca e rautatea intruchipata, dar are o mica latura mai speciala pe care o arata anumitor persoane si nu’i place proverbul “lupul isi schimba blana, dar naravul ba” asa ca a personalizat putin vechea vorba din popor de cand lumea si pamantul ca poate s’a plictisit lumea de ea.
Asaaaa si acum in incheiere…supriza pentru care am zis ca o sa ma injuri cel putin tot anul si probabil diseara o sa ma alergi putin si daca ma prinzi o sa’l vad pe ala cu coarne in persoana, dar inainte de asta…sa’ti pun si o melodie, nu? Ti’as pune Copilu’ de tinichea, dar nu punem manele pe blog asa ca ne rezumam la vama veche momentan

Si sa nu te mai tin in suspans…Ei bine, dar cititori ai micului meu blog v’ati intrebat vreodata..adica atunci cand ati citit articolele in care aparea sau acum cum arata A.? Uitati aici


Acum …mon amiE A. nu ma omora prea tare ca eu am vrut doar sa’ti zic la multi ani si sa fac articolul pe care ti l’am promis inca de cand ti’ai intalnit printul in 4x4’ul ala.

7 comentarii:

  1. LA MULTI ANI, A! Sa fii sanatoasa si sa tot dai replici haioase in discutiile cu Raluca, sa ne mai amuzam si noi!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!
    Noroc si voie buna! :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Îmi place asta - să ghiceşti cum arată un tip după mâna de pe volan :))
    La mulţi ani prietenei tale!

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani prietenei tale!
    Cu multa sanatate si impliniri :)
    Asa ca bonus: Sunteti tare dragute amandoua :)
    Si va mai urez sa ramaneti prietene toata viata! Orice ar fi! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. La mulţi ani (cu întârziere) prietenei tale! :]

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc frumos pentru urarile facute:) A. va multumeste si ea bineinteles :)

    RăspundețiȘtergere