17 aprilie 2013

Mai multe gasiti la Carmen

24 de comentarii:

  1. Este un frumusel, dragu de el!
    Nu îl lasa sa plece la tara! :(((((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta se ruga si ea de mine;)) sa nu o las acolo sa o iau in brate ca nu'i place afara :))

      Ștergere
  2. Ce drăguţ e! L-ai luat acasă? :)
    Pup, Ralu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L'am avut acasa aproape 2 zile, dar l'am dus la tara intr'un final :d

      Ștergere
    2. M-am gândit eu că nu se putea să nu-l iei când te-a privit aşa rugător

      Ștergere
  3. Vrea în brațe frumușelul...pup! O seară plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si are niste ochi si daca mai si "plange" putin nu'i poti rezista :x

      Ștergere
  4. Ce scump e! Ador cățelușii... Păcat că mama nu are aceeași părere. Noapte bună.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mamei nu'i plac animalele in casa...la tara n'are treaba cu ei :))

      Ștergere
  5. Si eu am avut un caine asa cand eram la tara :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L'am dus si eu acum la tara..saptaman viitoare sa vad cum imi fac drum iar pe acolo sa'l vad;))

      Ștergere
  6. In poza asta e o dulceata si mai ceva decat in celelalte :) Imi vine s-o pup. Mi-a amintit de al meu cand era micut.
    I-ai gasit nume?

    RăspundețiȘtergere
  7. Este tare drăguț!
    O zi minunată îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ca toţi cei mici, sigur vrea în braţe la tine! Să-ţi trăiască micuţa!
    O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  9. E tare drăguț,toti sunt draguti, mai ales cand sunt mici!
    O zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  10. :)
    aavai! cat e de scump! vrea joaca sau vrea in brate?

    RăspundețiȘtergere
  11. Dragalasa de ea! Nu te lasa inima sa pleci, cand o vezi cum ti se agata de pantaloni. Sa ii dai un pupic de la mine!

    RăspundețiȘtergere