10 septembrie 2012

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , ,
Am 2 lepșe pe care nu le’am onorat și a trecut cam multicel de când le’am primit așa că mai bine să’i dau bataie.
Vienela și Inache m’au pus la încercare grea și vor să afle numele meu de indian. Hmmm asta e o întrebare interesantă să zicem…am făcut un quiz pe net și am obținut asta:


Dar totuși probabil numele meu de indian s’ar fi tradus așa: probleme-mintale-grave-crize-de-ras-necontrolate-contagioase-și-foarte-transmisibile-activ-sau-pasiv . Dar cred că mă rezum la zdwub .

Booon acum că îmi știți și numele de indian hai să fac si leapșa lu’ Spanac pe care o am de la Emil și de la Aura
1) De ce ai blog?
Aici este o întreaga poveste…nu știu daca vrea cineva să o audă pentru că deși este o întregă poveste este destul de banală să’i zic așa dacă nu ai fost implicat sau nu cunoști cât de cât. Deci ca sa raspund și la intrebare…de ce nu?

2) Ce te-a determinat să alegi numele site-ului?
Asta mi’a venit pe moment și am zis că se potrivește destul de bine pentru că in fond și la urma urmei sunt doar niște cuvinte

3) Blogul tău a ajuns acolo unde voiai?
Nu știu dacă am vrut să ajung undeva anume cu blogul, dar pot să spun că mă bucur că am ajuns pâna aici

4) Cât de des scrii, cât timp aloci blogului?
Incerc să scriu zilnic, dar vara e mai greu…nu am un interval anume pe care îl aloc special blogului, dar este cam primul lucru pe care îl fac după ce deschid calculatorul…intru să vad dacă am comentarii noi și după “mă duc în vizită” la o parte dintre blogurile din blogroll’ul meu

5) De pe ce îţi scrii posturile?
De pe scaun ăn mare parte a timpului
6) Ce computer deţii (caracteristici): ?
Hai să nu intram în detalii tehnice chiar așa mari…că de înșirat aici nu îmi e așa greu, dar cine e interesat de așa ceva?

7) Dacă tot activezi pe blog, mai ai timp de prieteni adevăraţi, în afara mediului online?
Da, am suficient timp să fac foarte multe lucruri in offline

8) Unde te vezi pe tine peste 5 ani?
Cel mai sigur la Facultate

9) Blogul actual îl vei avea peste 5 ani? Ce ar mai fi cu el?
Eu așa sper, dar nu se știe niciodată ce o să se intample

10) De încheiere, ceva sfaturi pentru cei mititei?
Scrie in continuare ce crezi și ce simți tu, nu ce vor alții să audă! 

Si sa nu uit: Oricine dorește să preia una sau ambele lepșe este binevenit să o facă! 

8 comentarii:

  1. Nu era rau nici Akash, dar daca tot ne-am obisnuit cu zdwub, eu zic sa il lasam asa. In romana suna si mai bine... probleme-mintale-grave-... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) ramanem la zdwub ca celalalt in romana e prea lung si Akash ..m'as obisnui greu sa raspund la numele asta:))

      Ștergere
  2. M-ai amuzat cu ambele lepse. Mai ales cu numele...probleme-mintale...:)))) Cum ti-o fi venit ideea unui asa nume?

    De luat, nu iau nimic...ca si asa am una restanta la Vienela ;)

    RăspundețiȘtergere