24 septembrie 2012

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , , , ,

Ca tot se agita acum toata lumea domle ca a aparut iphone 5…vai doamne ce mare descoperire. Eu nu dau 2 bani pe iphone…si acum o sa’mi sariti in cap si aia care ma vedeti si face to face probabil o sa sariti si mai tare ca vai doamne cum pot sa’mi permit sa spun asa ceva? Uite ca spun! Iphone’ul mi se pare naspa…mi se pare aiurea…si principalul motiv este ca in momentul in care iti iei telefonul nu platesti telefonul in sine ci platesti firma. Ca poti sa te duci frumos sa’ti iei alt telefon care are aproximativ acelasi functii, cu mici diferente pro sau contra si sa dai mai putin…poate chiar jumatate din pretul unui iphone. Dar dupa nu o sa pot sa’mi etalez telefonul si sa ma dau eu mare si tare ca am iphone domle. Uite asa…pentru mine iphone reprezinta doar faima numelui si atat! Nu’mi pasa cine ma injura in momentul asta si considera ca am venit de pe Marte sau poate chiar de pe Pluto…asta e parerea mea si o sa mi’o mentin.
Cand a aparut 4S unii au facut aroganta asta …si ok…baietii se presupune ca au facut’o la caterinca, dar comentariile alea geniale ce au mai fost? Aici am postat si aroganta si cateva dintre comentariile mai “speciale”. Doamne daca ajung vreodata in asa hal pentru orice produs te rog arunca’mi 10000….000 de fulgere fix in crestetul capului.
Dupa ce li s’a tras mare teapa ca nu a aparut iphone 5 a aparut iphone 4s care este APROAPE(nu sariti iar ca sariti degeaba si am dreptate…nu e in totalitate, dar aproape) identic cu iphone 4…au continuat sa apara speculatii despre cum ar arata noul model…asta 5 care a aparut acum. Daca au vazut ca urmatorul model aparut nu este cum ziceau ei normal s’au scos si au zis “pay nu de asta vorbeam noi….noi ne refeream la iphone 5”. Buuun…a aparut si iphone 5, dar nu seamana deloc cu cel pe care il descriau netotii ce au in fiecare coltisor al casei cate un altar iphone. Nu este nici transparent, nu are nici forma de picatura, nici, nici , nici multe.
Si uite doamne cum si’au pierdut ei timpul degeaba injurand pe forumuri ca au dreptate si asa o sa fie noul iphone 5 in loc sa sarute pozele scoase la imprimanta din altarurile de care am pomenit mai devreme.
Si acum sa curga comentariile in care primesc injuraturi (apropo din pacate trebuie sa aveti un cont de orice natura inclusive facebook sa puteti sa ma injurati) si aluzii de cat de anormal gandesc si de cat de multa tampenie dau dovada cand zic ca iphone e aiurea si ca e doar numele de el.

12 comentarii:

  1. Nu e o regula sa placa cuiva, fiecare cu ale lor gusturi, indiferent de ce este vorba nu imi permit sa arunc cu injurii daca ceva nu ma incanta dar pe altul da!
    Eu am produse Apple de 2 ani deja si daca lucrurile decurg bine voi ramane fana Apple! Momentan altceva mai bun nu vad.
    In restul detaliilor nu intru, fiecare cum si cu ce ii place. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am spus de injuraturi pentru ca sunt fanii inraiti care vad doar iphone in fata ochilor:))
      Nu spun ca nu au tehnologie buna pentru ca au, dar au inceput sa se lalaie...scot produs dupa podus cu diferente mici intre ele si au cel mai mare pret de pe piata datorita numelui firmei

      Ștergere
  2. Eh, asta cu iphone-ul si nu numai, cu orice telefon in general, tine de fite. Eu cred ca daca pe mine ma multumeste un telefon, poate fi el si un nokia cu antena de pe timpul lui bunica, dar poate fi si un iphone 10 din 2025 :))) ... daca altii cred ca a avea un telefon este pentru a-l arata lumii, nu stiu ce sa zic, jalnic!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt multumita daca am posibilitatea sa vorbesc la telefon sau sa trimit un mesaj. Nu mai am varsta la care sa ma incante ideea de a ma lauda in fata prietenilor. De fapt, daca derulez inapoi filmul, vad ca niciodata nu mi-a placut sa fac pe fitoasa. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vreau sa ma si joc pe el, recunosc:"> dar nu sa ma laud ca "ia uite mah ce telefon smecher am eu si tu ce jaf ai"...nu...fiecare cu ce are. Asa e cel mai bine...si asa e lumea plina de fite si de fitosi:|

      Ștergere
  4. Nu ma pasioneaza gadget-urile, de niciun fel. Mi-am luat un player iPod de 30 GB, acum cativa ani, in 2007...s-a defectat dupa 3 ani.
    Dupa ce am dadusem o caciula de bani pe el...
    Deci n-o sa te injur :)

    RăspundețiȘtergere