6 septembrie 2012

Si articolul pe care l'am tot promis. Cum am zis si mai jos(in filmulet) erau cam multe poze si cu siguranta pagina s'ar fi incarcat si ar fi mers destul de greu asa ca am hotarat sa fac mai bine un filmulet...cine hotaraste sa'l urmareasca sper sa o faca cu placere, iar cine decide ca nu vrea sa o faca drum bun mai departe si ii mai astept la alte postari. Pe fundal am pus o melodie cam trista, stiu, dar nu mi'a venit nimic specific in minte asa ca am ales una lenta. Din moment ce pozele sunt din vacanta mea evident sunt personale si in unele apar si eu ...calitatea filmuletului este asta care este chiar daca l'am salvat in format HD nu se prea cunoaste stiu(recomand vizualizarea in formatul in care apara, nu full screen), iar calitatea imaginilor este ok avand in vedere ca majoritatea(exceptie ultimele 5) sunt facute cu telefonul(in filmulet se pare ca nu se vad chiar atat de ok...calitatea este ceva mai buna si dovada este faptul ca unele poze le'am mai postat in diferite rubrici)...so...pentru cine alege sa piarda 3 minute si ceva din timpul sau sa vada cum mi'am petrecut eu vara vizionare placuta


UPDATE: Am uitat cateva locatii (nu dădeații)

Fantana lui Mihai Eminescu

Piatra despre care se spunca ca este intr'o continua crestere

Dar care nu'mi pot amintii unde este

Si plimbarile cu bacul

14 comentarii:

  1. da' te-ai plimbat vara asta, nu glumă... :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ao avut o vacanta fantastica! well done! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, te-ai saturat de plimbari vara asta :) Bravo!
    Eu n-am plecat nicaieri :(

    RăspundețiȘtergere
  4. E bine ca faci miscare ... :) zi faina iti doresc

    RăspundețiȘtergere
  5. Barajul Vidraru mi-a furat privirile, la fel si peisajele de la Moeciu. Toate sunt reusite, toate arata o parte frumoasa din viata ta. Si inchei ca si tine, cu izghieste... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Peisaje mai am destule prin pc, dar am zis sa nu pun prea multe ca si asa se adunase destul de multe poze:)) Da, sunt o amintire ...mai multe amintiri frumoase:) Asaaaa:x izghestie sinsu:x

      Ștergere
  6. Eu cred ca tu vrei sa ne faci ciuda :))) .. altfel nu-mi explic!
    Nu ma mai joc, imi iau giucarelele si pec` acasa! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) daca vroiam asta nu mai puneam poze in care apar si eu:)) le puneam doar pe alea reusite:-"

      Ștergere
  7. Eeei, cum vrei tu sa ne faci in ciuda :-w Fain filmuletul :X Si data viitoare sa ma iei si pe mine :-w

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Eu ti'am zis si vara asta sa mergi cu mine la mare[-( dar la anu' imi iau permisul si trec sa te iau :))

      Ștergere