13 septembrie 2012


Acum cateva zile imi da cineva mesaj si imi spune ca vin iar aia de la Mix music evolution (na ca le fac si reclama) si pe la noi prin oras. Buuun! Intreb si eu normal cand vin? Si primesc un raspuns foarte frumos: “nu scrie data pe afisele alea”. Boon! Este bine domle! Ziua urmatoare ies si eu prin oras si vad afisele astea…ma uit si pe’o parte si pe alta…citesc tot ce e scris si mai mare si mai mic…vad un drac! Vad cine vine(tot aia de anu’ trecut), vad sponsori si atat! Ma ajuta foarte tare informatiile astea, sincer. Adica ok e bine sa stiu cine vine ca si asta ma intereseaza, dar asa ca idee cred ca mi’ar fi fost de folos sa stiu si perioada in care vin.
De ce mai pui afise prin oras daca nu le pui si tu cu toate informatiile utile? Sau ce…ai pus afise pe format mare, color si n’ai mai avut bani sa scrie pe ele si data, nu? Mai bine puneai d’alea mici in format A4 si scriai mai mic, dar scriai si cand se desfasoara evenimentul!
Unii zic ca e in weekend(ceea ce ar fi foarte urat pentru mine) ca circula prin oras o masina cu “goarna” care anunta. Hmm asta ma face sa ma gandesc ca nu e problema banilor aici…adica daca ai bani de benzina sa ti se plimbe o masina toata ziua pe strazile orasului cred ca aveai bani sa scrie si data pe afise, nu? Ba chiar cred ca ieseai mai ieftin.
Asa ma apuc si eu sa fac acum afise cu “vine *nu stiu ce mare cantaret* si va sustine un concert in aer liber in piata revolutiei!” Si tot am dat mai multe informatii decat astia…rectific “vine *cantaretul ala mare* si va sustine un concert in aer liber”…dar nici asa nu e bine ca zic ce fel de concert o sa fie…rectific din nou “vine *cantaretul ala mare*!” gata…ma duc acum la o tipografie si imi tiparesc afisele pe format mare cu o ditai poza cu respectivul cantaret si cu textul de mai sus! Ar fi cam acelasi lucru, nu? Dar ce rezolv cu asta? Cheltui bani aiurea ca la concert o sa vina doar aia care aud galagia…ca altfel nu au de unde sa stie unde se tine concertul si nici data sau intervalul.
Hai sa facem afise sa ne aflam in treaba. Mai bine lasai doar masina aia sa se plimbe si nu mai puneai niciun afis daca tot nu’l faci complet!
Asa arata si afisele din orasul meu:

16 comentarii:

  1. Raluuu :)))) afisul asta e cu "smen" !
    Veziii, sus ,in colt, scrie site-ul. Dar e scris mic , mic de tot :))). Ca si cum le-ar fi fost frica sa se vada.
    Daca , dar doar daca intri acolo gasesti si data la care se desfasoara evenimentul.
    Practic daca nu ai net nu vezi nimic.
    Grozav articol! Tine-o tot asa ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vazusem si site'ul..si te'ai convins in privat ca defapt nu scrie nici pe site perioada in care sunt la noi in oras:p :))

      Ștergere
  2. Da daca punea atat ... "concert mare pe data de, la ora de."? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu zic ca esti carcotasa :))
    E in 2012...ce vrei mai mult? :))
    Sa stii ca am mai vazut astfel de afise si cu alte evenimente.
    De fapt, cred ca ei nu stiau cand vin in orasul vostru cu concertul si afisul este unul general valabil, pentru orice concert.
    Cand se va sti, vor pune o banda oblica, tiparita sau chiar scrisa cu un marker, pe care va scrie si data.
    Sa-mi spui daca va fi asa. Eu asa cred. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect...stiu anul e suficient:)) Sa scrie cu marker'ul data pe afise era chiar=)) Astia care se plimba cu masina spun si data ...hip-hip ura pentru mine ca e sambata si duminica:(

      Ștergere
  4. Cred ca au fost atat de entuziasmati de atatia artisti ca atunci cand s-a terminat "parcela" de hartie au zis ca la ce folos sa mai stie omul data si ora, exista internet doar. Oricum, nu-i frumos, dragi autoritati!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar nici pe internet nu scrie:)) Oricum data, ora, locul...doar niste lucruri complet optionale si nesemnificative:))

      Ștergere
  5. Poate este strategia primarului, sa va faca sa iesiti din case zilnic, sa se vada ce populatie entuziasta exista acolo. :))
    De obosita ce sunt, am citit in titlu afine si tot citeam, asteptand sa faci referire si la ele. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu cred...orasul e cam adormit pe strazi mai ales acum ca s'a racorit seara toata lumea sta in localuri:)) E totusi bine ca n'ai facut ca mine...eu cand citesc titlul gresit si nu gasesc nicio legatura in articol il mai citesc o data intregral sau pe sarite:))

      Ștergere
  6. cat m-am amuzat!!! :)))))))) ce talent sa scrii cu umor ai!!!
    btw, ti-am pus o intrebare la ultimul com al tau :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi s'a mai zis ca am un stil mai ciudat de a ma exprima:)) nu neaparat amuzant, dar ciudat:))
      Bine ca mi'ai zis ca altfel iti raspundeam abia luni;))

      Ștergere