27 septembrie 2012

Cand am acceptat, admis si recunoscut ca S'a dus al meu talent sau mai bine zis indemanarea mea la desen unii m'ati contrazis...ba chiar mi'ati zis sa nu renunt...si 2 persoane mi'au sugerat sa le dedic un desen...eu nu am facut asta...adica am facut, dar nu chiar asa...adica am facut cateva desene pe care vi le dedic voua! Cei care ma cititi (cel putin asa consider eu) si pe care eu va citesc zilnic...bine nu am putut sa fac pentru toti, dar am facut pentru cativa dintre voi...cand mi'am propus asta nu realizasem ca citesc asa multe bloguri zilnic.
Desenele sunt niste schite, niste caricaturi care sper sa nu deranjeze pe nimeni, dar daca cineva se simte jignic, deranjat in orice masura si in orice fel rog sa mi se atraga atentia si remediez probleme cu scuze in avans
So...sa va arat, dar inainte specific: ORDINEA ESTE COMPLET ALEATORIE



Pentru Lulu care stiu ca abia anul asta a revazut marea dupa o perioada luunga de timp:

Pentru Andreea pe care astept sa o aud la radio sau sa o vad la televizor:


Pentru Mona care este indragostita si fericita:


Acum pentru C.L.M ...aici sincer am avut o dificultate...chiar daca este unul dintre primele bloguri citite de mine(inca dinainte de a'mi face propriul blog) nu am stiut sa desenez...m'am gandit la un model pentru unghii(nail art), dar degetele, mainile imi ies groaznic asa ca ...am facut o mustata ca tot am vazut ca are o multime pe blog

Pentru Ciprian, alias Mutulica ce altceva era mai bine sa desenez?


Pentru Elly m'am inspirat din titlul blogului:


Pentru Vienela care stiu ca este pasionata de lectura, dar mai ales de blogging am facut o combinatie si a iesit caricatura asta:


Pentru I...pentru OchiiVerzi sa nu'i dezvalui iar numele real am o siameza...de ce? Pentru ca are ochii verzi


Pentru Denisa am niste carti pentru simplu motiv ca ador povestile ei 


Lui Alyz i'am promis inca din postarea pomenita la inceputul articolului ca o sa termin desenul pentru ea, dar daca vrea pot face o caricatura si pentru ea desi cred ca totusi i se potriveste inima asta


Si pentru cineva care adora cafeaua ce ar putea sa fie mai sugestiv decat asta: 
 Oohh nu stiti la cine ma refer? la Addicted


27 de comentarii:

  1. vai cat sunt de simpaticeeee:D esti geniala:X sar'naaaaaaa :X

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow, ce tare mi-s eu, miss cup of coffee. :D E perfecta!!! Merci fain.

    RăspundețiȘtergere
  3. Waw :X Multuuuu pentru desen :X Si restul sunt foarte frumoase! :X Hug yoou!

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Multumesc din suflet ca mi-ai dedicat acest desen. Toate sunt frumoase si foarte, foarte inspirate. Ma bucur ca stii ca te citesc.
    Sunt super incantata, nimeni nu mi-a dedicat un desen vreodata.
    O zi superba sa ai in continuare, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ha, hs, ce tare sunt... Imi lipseste tigarea, dar in rest aceasta este dilema mea zilnica. :))
    Multmesc mult, Zdwuby. Pot sa o fur,sa ma laud cu ea?
    Aveam dreptate, chiar ai talent la desen. Ti-am iesit foarte bine caricaturile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M'am gandit sa'i adaug o tigare, dar nu aveam unde decat in gura si nu'mi placea cum arata:))
      Poti sa o furi, sa'mi cer sa o sterg, poti sa faci orice cu ea:) Nu m'am semnat pe ele nici cu creionul si nici in programe deci puteti sa faceti orice cu ele:p

      Ștergere
    2. Nu, o vreau doar sa o tin in calculator amintire si sa o trimit pe mess prietenilor. :))
      Si eu ma enervez din cauza ca nu pot lasa linkul blogului la comentarii. Aleg mereu profilul de google. :((

      Ștergere
    3. Nu poti cu linkul blogului pentru ca am scos comentariile cu anonimat si s'a dezactivat si optiunea asta asa ca aici imi recunosc vina l-)

      Ștergere
  6. Cel mai tare e cel cu MuTuLiCa :)) CLAR sa nu va aud :-w

    RăspundețiȘtergere
  7. WoooooW! Sunt impresionata, fericita si foarte fericita :)) Iti multumesc foarte, foarte mult. Este un cadou minunat, asa il condsider eu- un cadou. Ma bucur ca ti-ai adus aminte de mine si marea mea iubire, Marea! :D :*:*:*:*: ms mult mult mult mult! Lulu
    (tot nu pot comenta dupa wordpress:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult:) Sincer nu stiu de ce nu poti comenta cu wordpress'ul..altora le merge:|

      Ștergere
  8. Printre lacrimi (de emotie) iti spun ca sunt extrem de coplesita de gestul tau! multumeeeesc fooooarte mult! cum as putea sa ma supar?! daca ai sti cat.....m-a dat gata gestul tau! esti....something! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc foarte foarte mult:x
    Insa nu cred ca mi se mai potrivesc cartile pentru ca nu prea voi mai scrie povesti.Poate e de vina scoala care imi omoara tot timpul sau poate alte motive dar cred ca e sfarsitul povestilor;))
    Oricum mersi foarte mult:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce dragute is.
    Al lui Mutulica mi s epare cel mai simpatic:))

    RăspundețiȘtergere
  11. http://simplyuniqueword.wordpress.com/2012/09/28/709/ Te provoc! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Accept provocarea insa nu stiu sigur daca azi, dar luni cel tarziu o sa fac un articol b-)

      Ștergere
  12. Multumesc frumos! Este primul cadou de genul acesta primit vreodata. Si tu ziceai ca o sa ma supar pentru asta, din contra. Si mai ales mersi frumos pentru increderea in viitorul meu, sper sa fie asa cum imi doresc si cum ai zis si tu, sa ne vedem la tv;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag:)Ma bucur ca ti'a placut si o sa ne vedem la tv b-) sau eu o sa te vad la tv sigur:)) iar tie o sa'ti dau o poza cu mine sa o lipeste pe ecranul tv'ului sa para ca sunt in spatele sticlei>:)

      Ștergere