26 septembrie 2012

Cum am mai zis de cateva ori...micul meu mare stres este mai constiincios decat mine si s'a pus cu picioarele, nu cu burta, pe carte
Mai multe gasiti la Carmen

29 de comentarii:

  1. E bine si cu picioarele pe carte ;)
    Poate invata sa citeasca pana la urma Mai stii? :))
    O zi frumoasa, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  2. Lectură în doi.
    Să ai o zi liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu conteaza cum intra informatia, important e sa ajunga ce trebuie si unde trebiue

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce dragalas si studios e albastrelul... :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. ooo da! foarte tare:)):)) asta e buna!!!
    (simplyuniqueword) sunt… si de ce oare nu pot lasa com dupa wordpress?:( hmmm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un mic foarte mare stres:)
      Sincer nu am idee de ce nu poti sa te conectezi cu wordpress:|

      Ștergere
  6. Acest mic mare stres care îti ofera aceste mici mari bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce frumos și atent stă pe carte!
    O seară frumoasă îți doresc!
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  8. E cel mai frumos sa stai si sa citesti, eu ador sa fac asta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu pot spune ca este chiar activitatea mea favorita, dar mai rarut ca'i mai dragut merge:))

      Ștergere
  9. nu-ti roade foile? Al meu asa facea...sunt adorabili!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ba da, mai roade si foile, dar doar cand considera el ca nu'l bag suficient in seama:))

      Ștergere
  10. :)))) asa inveti tu? Eu nu as putea invata cu asa ceva langa mine :)) ... m-ar obseda prezenta lui acolo si mai degraba m-as juca cu el decat sa citesc sau ... altceva :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M'am obisnuit:)) acum imi este mai greu sa fac orice in camera mea fara sa fie si el implicat:))

      Ștergere
  11. Orice animalut ne face viata mai frumoasa! Iar Miky e frumos foc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca mai trage si un gainat, vei putea fi sigura ca iei nota mare la scoala. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) are momente in care face ceva pe ea de tema la propriu :))

      Ștergere