22 septembrie 2012

Chiar daca vremea de afara e destul de urata tot weekend e si Elly ne'a invatat ca trebuie sa fie
Astazi vin cu stiri senzationale! Si tu vrei sa faci bani cu facebook? urmeaza pasii:

Acum ca totul este rezolvat(ai urmat cei 4 pasi) ai mare grija la fratele tau geaman in caz ca il ai sa nu patesti asta:


Acum sa speram ca deja lucrezi aici sau undeva si mai bine...ca nah la drumuri in lucru lucreaza toata lumea, dar la lucru in drum mai putini

Si ca ai un sef foarte intelegator:
"Pe un santier:
- Sefu' mi s'a rupt lopata, ce sa fac?
-Sprijina'te si tu de betoniera, ca nu mai avem lopeti!"

Si dupa toate astea o sa poti sa iesi la pensie linistit si sa te bucuri de frumusetile vietii:



Acum ca ai descoperit adrenalina virtuala incearca si ceva live:
Nu e suficient pentru tine?

Trebuie sa incerci si asta:

22 de comentarii:

  1. Ai facut o povestioara in toata regula aici, m-am distrat de minune chiar de la inceput. :))
    Asa voi fi si eu peste vreo 30 de ani, tot cu ochii dupa motociclete fara stapan, sa fac o tura. :)) Dar aia cu facebook-ul este mortala.
    Happy weekend sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E cool babuta b-) daca o sa'ti iei sa dai o tura pana aici sa ma plimbi si pe mine:)):x

      Ștergere
    2. Trec sa te iau, sa mergem la mare impreuna. :)) Dar ai tatuaj? Ca nu ai voie pe motocicleta fara tatoo. :))

      Ștergere
    3. Imi fac unul din ala de la gume:)) sau eventual imi schitez eu in marker un cap de mort in flacari:))

      Ștergere
    4. Si poate il finisezi si pe al meu. Am incredere deplina in talentul tau de desenator. ;)

      Ștergere
    5. Vedem noi cum o rezolvam:)) Pana la tatuaj am pregatite pentru postarea de azi(daca termin) sau de maine niste desene schitate mai mult, niste caricaturi pentru cativa dintre bloggerii pe care ii citesc zilnic, deci inclusiv pentru tine>:)

      Ștergere
    6. Hai ca m-ai dat pe spate. Abia astept sa apara. :))

      Ștergere
  2. La munca tinere .... nu la dat click-uri pe facebook :)) buna poza :)) chiar tare

    RăspundețiȘtergere
  3. :))))))))))))))))))))) pozele cu babutele sunt cele mai tari. Cea de la volan e superba =))))) :)))
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
  4. Buunăă... postarea! Băbuţele sunt minunate! Aproape ca acest Weekend!
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ultimele fotografii sunt de belea.....
    Parca ma vad pe motoreta... :))
    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
  6. :))))
    Da. Superb, m-ai surprins total, eu deja mărisem ochii cât cepele la faceboc...
    :)
    Dincolo de orice babă enervantă, de orice fel
    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. foarte tare:))
    numai la tine pot sa gasesc asa ceva:)))

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) Mi se inchid ochii de somn, abia ma pot concentra sa pot scrie comentariul.
    Dupa ce ca mi-e asa somn, am scris un comm care s-a sters :))
    Imi place grozav poza cu Facebook-ul si toate sfaturile pentru a-ti gasi un loc de munca. E totala!
    Aleg babuta care se joaca la PC. E no comment :)))
    Happy Weekend, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti'au placut:) peste cativa muuulti ani nu se stie niciodata:>:))

      Ștergere
  9. o doamne :))) saracile batrane :)))))))
    Mi-a placut bancul :)) sprijina-te de betoniera :)))
    HW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Macar aia se rupe mai greu:)) Cat despre babute nu prea sunt saracele de ele[-( isi traiesc viata la maxim:>

      Ștergere