28 septembrie 2012

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , ,

Sunt o persoana care se uita la muulte filme..si seriale, dar mai mult filme. Si m’am gandit eu asa…sa va recomand si voua cateva filme…si cum tot vine acum weekendul am zis sa fac recomandarea asta vineri.
Si incep azi cu o comedie:
“Meet the parents” …ador comedia asta. Am vazut filmul de doua ori, dar am ras la fel de tare si a 2’a oara.
Nu spun despre ce e vorba in film pentru ca evident nu vreau a stric frumusetea filmului, dar pun trailerul: 





Pentru cei care vor sa’l vada sau chiar revada: vizionare placuta!

14 comentarii:

  1. nici continuarea nu e mai prejos! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Toata trilogia este geniala din punctul meu de vedere, dar am zis sa recomand cate un film/ saptamana :d

      Ștergere
  2. Interesant. Sa continui rubrica cu recomandari, chiar si cu carti. Nu mai stiu ce sa citesc:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa continui rubrica, dar cu filme:)) la capitolul carti nu stau asa grozav, desi am de gand sa schimb putin asta, dar incetul cu incetul

      Ștergere
  3. Eu nu mai vad filme :)) E ciudat, nu?
    Adevarul e ca am vazut atat de multe la viata mea incat cred ca m-am saturat. Am nevoie de o pauza...de cativa ani, pana se mai schimba peisajul cinematografic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce e drept filmele vechi sunt mai mult mai bune decat majoritatea celor recente

      Ștergere
  4. Enervant a fosrt rolul lui De Niro! Dar la jucat ca un maestru!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Personajul da :)) destul de stresant, dar jucat foarte bine

      Ștergere
  5. o daa:D si eu il recomand:D genial:))

    RăspundețiȘtergere