5 septembrie 2012

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , ,
Mai multe gasiti la Carmen

15 comentarii:

  1. superba imagine! culori fascinante împrastie marele astru
    Happy WW! :)
    (rubrica se numeste Miercurea fara cuvinte ;) Costin Comba a initiat Life in pictures)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze m'am grabit l-)...am corectat, mersi ca mi'ai atras atentia ca nu observam:))

      Ștergere
  2. ... si o noua zi e gata sa înceapa..... sau sa apuna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Soarele se scaldă-n mare după care merge la culcare.
    Să ai o seară liniştită.

    RăspundețiȘtergere
  4. Desi mereu mi-am dorit, niciodata n-am reusit sa prind un rasarit la mare. AL tau e superb. Foarte reusita fotografie!
    O zi buna maine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In ultima saptamana cand am fost mi'a fost si mie destul de foarte greu:)) dar in general cand merg la mare trag de mine sa ajung macar intr'o dimineata sa vad rasaritul

      Ștergere
  5. Un mare like! Ai surprins un moment uimitor...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din pacate nu este surprins de mine:( Dar chiar este un moment extrem de frumos

      Ștergere