3 septembrie 2012

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , ,
Saptamana trecuta am fost din nou la mare…doar ca de data asta a fost o diferenta: am fost in tabara! Si pot sa spun ca a fost cam prima mea tabara. Am ajuns acolo destul de intamplator si am aflat cu cateva zile inainte sa plec…am plecat cu o profa(fosta mea profesoara de psihologie) si cu inca 3 persoane din liceu cu un an mai mici decat mine cu care pana luni la ora 9 si ceva nu am schimbat o vorba, dar dupa pot sa spun ca mi s’au parut super ok si de treaba si sincer sper sa mai pastrez legatura cu ei.
In tabara asta noi eram acolo practic intr’un concurs. Trebuia sa ne trezim zilnic la ora 7 si ceva pentru ca la 8 era masa si de la 9 la 13 aveam ateliere. Trebuia sa mergem la 4 ateliere pe zi, adica 12 ateliere in total dintre care 8 trebuiau sa fie diferite. La sfarsitul fiecarui atelier trebuia sa ne semneze pentru prezenta…cam asa arata foaia mea cu prezente:

Am fost la ateliere destul de interesante pot sa spun, sincer. Am fost la tir…mi’a placut extreme de tare chiar daca am tinut arma decat de 4 ori in mana si am tras doar 3 gloante.
Am fost si la impletituri…a fost destul de dragut si acolo, dar nu mi’a iesit decat tentative asta de bratara, insa am de gand sa ma perfectionez pentru ca am prins miscarea.

La modelaj m’am plictisit ingrozitor si tot ce am facut a fost o bila si ce se mai vede pe langa ea

La fantezie nu prea m’a insotit imaginatia asa ca doar am scris “just words” :

La teatru mi’a placut cel mai tare dupa tir…am ras toata ora: motiv pentru care m’am mai dus o data. Ne’am jucat si a fost extreme de interesant pentru ca nu aveai cum sa nu razi(poze probabil maine sau poimaine in articolul de sfarsit de vacanta, dar nu promit pentru ca nu stiu sigur daca am)

Si cam astea au fost atelierele mai interesante sa zic asa…chiar daca si la celelalte mi’a placut. Atelierele astea au fost pana joi…vineri a trebuit sa facem un traseu…astia din echipa erau sprinteni si au scos ficatii din mine, dar am scos al 2’lea cel mai bun timp. Traseul arata cam asa: darts(nu te lasa sa treci mai departe pana nu nimerea fiecare membru al echipei), ceva gen minigolf(aveai 3 aruncari de persoana dupa care treceai mai departe), basket(3 aruncari de fiecare sau un cos), declaratie de dragoste sa poti sa urci la etaj, sa compui o poezie pe loc cu 4 cuvinte aleatorii, dans: vals lent si vals rapid, sa spui o anecdota(parca asa le zice la chestiile alea), sa treci peste leagane fara sa le atingi, pe sub balansoar si dupa sa te urci prin tuburile de la topogan si totul in timp ce canti “vara nu dorm”…mai departe trebuia sa facem un puzzle, sa punem seminte pe o tigara si sa modelam o sticla…in final a trebuit sa ne invartim in jurul unei bate(cu capul in jos, pe bata) de 8-10 ori dupa care sa fugim la finish. Si evident intre toate probele astea trebuia sa alergam.(poze de la traseu maine sau poimaine in articolul de sfarsit de vacanta)
Acum sa trec putin si la conditiile de tabara? Sa vedem…am stat 10 persoane in 9 paturi si am avut un total de 4 dulapuri…hainele/prosoapele le uscam pe usile dulapurilor

Cand plecai din camera plecai cu iala in mana, dar noroc cu mine si cu inca o persoana din echipa care am fost inventive si am reparat’o

Am ajuns sa vorbim cu accent fara sa vrem, am primit semnaturi pe tricou de la cateva persoane de acolo


Am ramas si o sa raman o lunga perioada de timp cu vorba “izgheste sinsiu’ uaai!!”(=bate palma) si multe multe altele pe care cu siguranta nu o sa le uit curand…pe langa articolul cu poze cu siguranta cei care ma au la prieteni pe facebook o sa gaseasca si acolo poze cu mine din tabara asta!
Si asa de final…IZGHESTE SINSIUUUU’ UAAI!!

15 comentarii:

  1. plecasi cu iala dupa tine:)) hahahaha:D ce distractie pe la tine:> :D:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Misto peripetiile prin care ai trecut ...zi faina

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am amintit de o tabara a mea. Cam in acelasi gen.
    Foarte frumoasa tabara asta in care ai fost, chiar excelenta! Pana la urma, conditiile cat de cat precare nici nu mai conteaza. Sunt convinsa ca te-ai distrat de minune si vei ramane cu amintiri foarte frumoase.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ateliere de genul asta am avut si eu parte anul trecut. Interesanta si foarte antrenanta tabara. Sa ai parte de mai multe pe viitor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Au fost interesante si atelierele chiar daca au rapit din timpul pentru plaja:)

      Ștergere
  5. De ce nu m-ai anuntat si pe mine, poate mergea si Ionut cu voi/ Cred ca i-ar fi placut intr-un asemenea loc, i-ar fi placut sa participe la atelierele alea... Ce conta ca pica usa pe voi... Distractia conteaza, cu amintirile astea dragute ramai. Dar este imposibil de retinut expresia aia. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am ajuns acolo printr'un concurs...acolo era practic faza nationala. Cu siguranta la unele ateliere i'ar fi placut:) A fost si distractie si muulte amintiri:)) Nu e chiar asa grea:)) chiar daca si noi cand am auzit'o prima data am ramas :o/:) pentru ca a zis'o repede si cu accent sanatos,adevarat...si dupa ne'a spus'o mai rar si am preluat'o :)) IZGHIEȘTE ȘINȘIU UĂII! :))

      Ștergere
    2. Ce fel de concurs?
      :)) Nu ma pot abtine sa nu rad, citind acea aglomeratie de litere... :))

      Ștergere
    3. S'a facut un proiect antidrog si s'au ales dosarele castigatoare pe judete...din Ploiesti a fost cineva de la Colegiul National Nichita Stanescu Ploiesti

      Ștergere
    4. AAALUUUOOO! Ma barfiti, ai? Nu-i aglomeratie, chiar are un sens in limba noastra :)). Izghiesti sinsiuuuu'!!

      Ștergere
    5. PeSeu: ne vedem si-n august? ;;)

      Ștergere
    6. Noi am depus dorasul, nu stiu daca s'au afisat rezutlatele, dar cred ca da:)) ca ne vedem :d
      Nu stiam ca ai blog:-?
      Si IZGHIESTI SINSIU :)

      Ștergere