18 septembrie 2012

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Prin vara lui 2009 imi pierdeam timpul desenand. Cu sau fara talent asa cum imi ieseau, dar desenam…mai grele mai usoare…pe parcurs au inceput sa semene si sa fie cat de cat reusite zic eu.



 Dupa m’am lasat…nu am mai desenat, dar prin 2010 mai desenam din cand in cand





















Buuun am facut o pauza totala…gata cu desenele!....acum pe la sfarsitul vacantei am zis sa’mi ocup si eu timpul cu ceva si sa mai desenez ceva…dar am realizat ca nu mai am aceiasi indemanare, ca imi vine greu, ca sterg de mult mai multe ori si ca nu mai am rabdarea necesară pentru detalii. Poate a fost in ziua respectiva nu stiu, dar pur si simplu ma plictiseam facand umbre asa ca la unul dintre cele 3 desene am renuntat la a’i mai face umbrele si l’am lasat asa.
Cand nu ai talentul in sange se observa clar, nu? Dar asta e…o sa’mi gasesc alta activitate pentru zilele in care internetul nu’mi mai stapaneste plictiseala.
Am finalizat doar o parte dintre detalii

Am de gand sa'l continui...poate poate prind o zi in care sa nu ma plictiseasca umbrele si detaliile mici 

Asta e cat de cat reusit...zic eu

10 comentarii:

  1. Faine rau desenele :X Nu te lasa, ai talent :>
    Sa-mi dedici si mie unul :>

    RăspundețiȘtergere
  2. S-a cam dus...asa este. Desi zarul e tare simpatic.. Si eu desenam candva. M-am lasat, din lipsa de timp...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand nu ai talent exercitiul este vital, iar eu cum l'am pierdut s'a dus si indemanare care o aveam la inceput

      Ștergere
  3. Mie mi se par reusite, mai ales ca nu am talent absolut deloc la desen. Este pacat sa renunti, cu putin antrenament sunt sigura ca vei reusi sa scoti mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi trebuie din nou acel antrenament, sa desenez mai des, dar am pierdut si din rabdare;))

      Ștergere
  4. Mhh simt un mic artist in tine? :)) Crede-ma, nu stii niciodata unde te poate duce un desen facut la "plistiseala" (vorbesc din proprie experienta). Sunt frumoase, bravo.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat...desenele la plictiseala ies destul de bine:)) dar mi s'a dus indemanarea. Nu o sa ajung nici macar un micut mitetel artist pentru ca nu ma inclin deloc pe partea asta;)) este doar un hobby sa mai scap de plictiseala

      Ștergere
  5. Glumesti, nu? Cu sa spui ca nu mai merge cand tu ai o imaginatie si un talenf foarte tare? Eu spun sa te pui pe treaba si sa ne dedici cate un desen. :D Mult, mult succes si nu mai spune "gata" unui talent atat de frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult:) dar eu asa simt ca am pierd din indemanare si mai ales din rabdare, dar asa cum i'am zis si mai sus lui Alyz o sa incerc sa termin al 2'lea desen...si primul ar trebui, dar cred ca arata mai ok asa decat cu foarte multe umbre. Si pentru ca ma incurajezi atat de tare o sa incerc sa fac cateva desene pe care sa vi le dedic:)

      Ștergere