18 august 2013

Posted by Zdwuby | File under : , , , , , , , , , , ,
Din nou WTF?!?!?!?! 
Da, sunt o persoana care vara doarme muuult, dar nu chiar atat de mult, adica mai merge, dar pot spune ca am si un mini “ritual” de somnambul dimineata. Ceva cam asa: in intervalul 5 jumatate-6 jumatate (a.m, desigur) Miky da desteptarea pe scara si eu trebuie sa ma ridic din pat sa’i arunc un plover, o bluza, un cearsaf, ceva pe el ca sa’l fac sa mai taca o perioada, dupa care, pana recent,  dormeam in liniste si pace pana cam pe acum, in jur de 12, ca e 12 fara 10, ca e 12 si 10, dar cam asa, in jur de 12 deschid ochii, dar nu ma dau jos imediat din pat, imi iau telefonul sa vad daca am ceva notificari, de pe facebook, de pe mail, de pe instagram si altele de pe care pot primi notificari. Astazi a fost partea interesanta. Evident, Miky nu poate renunta la program, la ora 6:00 (pentru ca este foarte exact, zici ca a mancat ceasu…) a dat despteptarea la toata scara, da, atat de tare tipa si dorm si cu geamul deschis, dar se aude fara probleme si cu el inchis, adica sa fim seriosi acum, credeti ca vocea lu’ Miky poate fi blocata de niste termopane? Nicio sansa. Asa, continuam, ma dau jos din pat cu ochii intre-deschisi, normal, si il acopar…tace…in jur de ora 10 incepe sa tipe si asa, acoperit…tampesc, il las in pace ca poate poate, dar nu…la 11 ma dau jos din pat si il dau afara din camera, astazi a fost prima zi in care a reusit sa ma faca sa ating maximul rabdarii si l’am dat afara din camera, l’am trimis la ma’sa si la ta’su si ceilalti 2 pe balcon, inchis, sa vada cum e, ca o pedeapsa pot spune. Asaa…si mai dorm eu cam 45 de minute…imi iau telefonul, ma uit la mailuri, da, nimic interesant, staaaai, e totusi si ceva interesant…am un mesaj pe facebook…de la o tipa de care n’am auzit niciodata…si am un mesaj dat dracu de interesant…Si ma intreb asa: CINE DRACU E Sandra Gdwin Atipo?  Asta e numele de pe facebook, de pe care mi’a trimis urmatorul mesaj: “Hello!!
My name is sandra, i am a young lady with a kind and open heart, i value honesty, openness, truth, sincerity and mutuality, i dislike lies, selfishness and egoism, i believe that love will rescue our world. I find myself as a romantic, sensitive and kind person, i believe that every one is kind and responsive, I consider myself to be an optimistic and purposeful person, i have faith in my success, faith makes our hopes stronger and convinces us of existence of the things that we can't see, i am searching of true love, i am sure if the feelings are true no distance can destroy them, I enjoy my life, but life can't be complete if you don't have a person to share it with. if you are interested contact me through my email address so that i can send you my pictures and also tell you more about me, we can start from there to know each other better, thanks, for you understanding, waiting to hear a good respond from you, Here Is My Email (Sandragodwiin74 @ yah oo . in ) Hoping To Hear From You. Your's Sandra

Inca o data : WTF?!?!?!?! E prima data cand primesc un astfel de mesaj, s’a buguit rau si facebookul? Trimite mesaje alandala sau cum? FUCK THIS!!!

Oh si chiar acum cand voiam sa dau "Publicati" am intrat sa fac un print screen la mesaj si am vazut ca si Vienela a primit acelasi mesaj, oare cati l'au primit? 

10 comentarii:

  1. :)) dada, e spam ceva:) si eu am primit :))

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am primit...si nu e prima data cand primesc astfel de mesaje :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Toata lumea l-a primit. :))
    Si eu, dar i-am dat o stergere de nu s-a vazut :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incep sa cred ca fost trimis tuturor bloggerilor dintr'un anume grup :-?

      Ștergere
  4. :))) Pe mine m-a distrat acel mesaj si m-a facut sa ma gandesc serios la schimbarea pozei de profil, cu toate ca acum stiu sigur ca nu a avut nici o legatura. Trebuie doar sa ies din casa, poate imi face cineva o poza reusita... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai la slobozia sau hai la mare saptamana viitoare si iti fac eu o sedinta foto de mama-mama, nu o sa stii pe care sa o alegi pt ca o sa'ti placa toate :))

      Ștergere